תקשורת ומדיה

ציון פרץ: "המצב ברשת ידוע, אני לא עוזב כי מצוין"

עם כניסתו של אבי בן טל לתפקיד מנכ"ל החברה, הודיע המשנה ציון פרץ על עזיבתו את הערוץ, אך נשאר בשל משבר הקורונה "ידעתי שאני לא מעוניין להישאר. גיליתי אחריות".  רשת 13: "מאחלים לציון הצלחה גדולה בהמשך"
שרון טל |  2
ציון פרץ (צילום יחצ, מערכת אייס)
טלטלה נוספת ברשת 13: ציון פרץ, המשנה למנכ"ל אבי בן-טל, הודיע סופית כי יפרוש מתפקידו. פרץ שוחח על כך עם בן טל במהלך השבוע, והודיע על כוונתו לפרוש בסוף החודש "הודעתי על רצוני לעזוב כבר בפברואר כשמינו מנכ"ל חדש, מהרבה סיבות". פרץ סיפר בשיחה עם ICE.
האם זה קשור ביחסים וההיסטוריה בינך לבין המנכ"ל אבי בן-טל?
פרץ: "לא".
האם למצב הנוכחי של רשת 13?
פרץ: "המצב ידוע. אני לא עוזב כי מצוין".
למה החלטת לממש כעת את רצונך לעזוב?
"בעקבות משבר הקורונה החלטתי לגלות אחריות ולהישאר, ולצערי לא נמצא מחליף בתקופה הזו. עכשיו כשאנחנו בשלב יציאה וחוזרים לעניינים אז ההחלטה בתוקף. אני מקווה שעד סוף החודש יימצא מחליף".
המנכ"ל הנוכחי ברשת 13 - אבי בן-טל נחשב ליריבו הותיק של פרץ, עוד מתקופתם כבכירים בקבוצת ידיעות אחרונות. אז, התחרו ביניהם על הובלת הקבוצה, וניצחונו של בן-טל הוביל את פרץ לערוץ 10, לימים רשת 13.
רשת נמצאת בימים אלו בחזית מאבק מול העובדים על רקע רצונה לבצע קיצוצים של כ-35% בתקציב חברת חדשות 13. הכוונה לקצץ היא בשל קשיים כלכליים שנקלעה אליה רשת 13, לטענתה, כתוצאה ממשבר הקורונה. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חבורת בטלנים (ל"ת)
    אבטלה סמויה ב13 05/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פיטר אותי ללא סיבה מעיתון ידיעות
    לא אשכח ולא אסלח 05/2020/06
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לא אשכח שפיטר אותי למרות שהייתי עובדת מצויינת. כנראה פחד להסתכל לי בעיניים ושלח אותי למחלקת כח אדם שיודיעו לי. קארמה איז א ביץ'
    סגור