תקשורת ומדיה

ההתייעלות בערוץ עשר: התכנית של אלמוג בוקר לא תשוב ללוח

'אוטוטו שבת' שהושקה לפני כחצי שנה בקול תרועה הגדילה את הרייטינג בשישי ב-18:00. ערוץ עשר: "בשל שיקולים תקציביים הוחלט בשלב זה לצאת לפגרה"
אלכסנדר כץ |  2
כמעט שבת עם אלמוג בוקר (צילום מסך: ערוץ עשר)
זה לא סוד שבערוץ עשר עמלים על הכנת תכנית לקיצוץ בהוצאות, מה שעשוי גם להוביל לפיטורי עובדים. הקיצוצים גם מגיעים למסך - עם אפשרות להורדת תכניות יקרות יחסית מלוח השידורים, והחלטה שיצאה כבר לפועל. לאייס נודע כי 'אוטוטו שבת' של אלמוג בוקר, לא תשוב מחופש הפסח אליה יצאה כמתוכנן.
התכנית הושקה לפני כחצי שנה בקול תרועה, בין היתר בזכות המגיש בוקר- כתב חדשות עשר, והנושאי הסיקור שלה - בין היתר בפריפריה. התכנית היא בבואתו של בוקר, איש פריפריה ועיתונאי מוערך, שמתגורר בקיבוץ זיקים בעוטף עזה, החל את דרכו העיתונאית ככתב במקומון זמן הנגב, ובהמשך עבד ברדיו דרום. לבוקר מספר חשיפות מרשימות, בין היתר פרשת דמי השתיקה של ראש עיריית אשקלון לשעבר איתמר שמעוני, ועוד.
התכנית שודרה מדי שישי ב-18:00, ורשמה רייטינג ממוצע של כ-3%, זינוק של 50% ביחס לנתון שהשיגה הרצועה לפני כן, כ-2%. מאידך, 'אוטוטו שבת' נאלצה להתמודד במשבצת הזאת מול 'אופירה וברקוביץ'' בקשת 12, שהפכה מההתחלה ללהיט, בהמשך הוארכה לשעתיים, והניבה נתוני צפייה גבוהים לרצועת הפרה-פריים של שישי בערב. בוקר נאלץ להתמודד גם מול תכניתו של דידי הררי ברשת 13, שרשמה כ-5% רייטינג בממוצע, ולאחרונה הוחלט שם להזמין עונה שנייה.
בערוץ עשר החליטו להשקיע בתכנית שלו, שכללה צוות חוץ, אולם במצב אליו הגיע הערוץ, בעיקר לאחר הפיצול בערוץ 2 והכרסום ההולך לגדל בנתח של הערוץ בעוגת הפרסום, מחפשים בעשר מהיכן לקצץ בהוצאות.
מערוץ עשר נמסר: "מדובר ברצועה שהניבה נתונים יפים בשעת שידור מורכבת, אך בשל שיקולים תקציביים הוחלט בשלב זה לצאת לפגרה. יש כוונה להחזיר את התכנית לשידור, בהתאם לשיקולי הפרוגרמינג של ערוץ עשר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תת רמה דמות פאטתית ומשמימה את המסך
    זאקי ממוטה 04/2018/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לאיזה רמה כבר אפשר לרדת , ההתייחסות שלכם לתוכנית הזאת ולרמת מגישיה היא בדיוק ההתייחסות שלכם לפריפרייה
    סגור
  • 1.
    תפטרו את ליאור לנדברג
    בושה וחרפה 04/2018/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ותמנו במקומו את אלמוג בוקר המוכשר. בושה שערוץ 10 מעסיק עורך מהדורה שמעולם לא היה עיתונאי
    סגור