תקשורת ומדיה
השותפות מתפרקת: יעל דרומי וירון פרוסט פרשו מ-STORIEZ
דרומי פרשה לטובת בנק הפועלים שבו מונתה לעמוד בראש חטיבה חדשה ותשמש גם כחברת הנהלה. פרוסט פרש לאחר עזיבת דרומי וככל הנראה יקים חברה מתחרה משלו

חברת התוכן הממותג STORIEZ שהוקמה בשנת 2014 מגיעה לצומת קריטי במחזור חייה. לאייס נודע כי שניים משלושת השותפים, יעל דרומי וירון פרוסט פרשו מהחברה והותירו את השותפה השלישית ליסה בן בסט לבדה. מטבע הדברים עתידה של החברה מוטל בספק ותלוי בכוונותיה של בן בסט שמצידה אומרת לאייס כי היא מתכננת להמשיך את הפעלת החברה כסדרה.
הראשונה לעזוב את החברה היא כאמור דרומי שהקימה את STORIEZ יחד עם בן בסט. לאייס נודע כי בשבועות האחרונים דרומי ניהלה מגעים עם בנק הפועלים שהבשילו עד למינויה לראש חטיבת תקשורת חדשה שאחראית לקשר עם הציבור, הקהילה, עיריות וכו'. במסגרת זו דרומי תשמש גם כחברת הנהלה בבנק. הקשר של דרומי עם בנק הפועלים החל עוד באוגוסט 2014 אז מונתה ליועצת חיצונית כשחברה למשרד יחסי הציבור גילאב לאחר קריירה של 15 שנה בעיתונות. הבוקר (יום ב') פרסמה דרומי על כניסתה לתפקיד בעמוד הפייסבוק שלה.
פרישתו של פרוסט מהחברה היא פועל יוצא של פרישת דרומי שהייתה אחת הסיבות להצטרפותו, על בסיס ההיכרות רבת השנים של השניים שעבדו יחד במוסף ממון של ידיעות אחרונות. עוד נודע לאייס כי פרוסט מתכוון להקים חברה משלו שתעסוק באותו התחום ולמעשה תהפוך ליריבה של STORIEZ בעולמות התוכן הממותג.
STORIEZ פועלת במתכונת של דסק עיתונאי ומפעילה מערך של 15 כתבים בתחומים שונים, ביניהם כתבי צרכנות, בריאות, הייטק וטכנולוגיה, אופנה ותחומים נוספים. כל הכתבים בסוכנות הם עיתונאים שהועסקו ככתבים וכעורכים בכלי התקשורת הגדולים בישראל, ביניהם ידיעות אחרונות, דה מרקר, וואלה, הארץ ועוד.
ליבת העבודה של Storiez מתמקדת בהקמת פלטפורמות תוכן ללקוחות וביצירת תוכן מותגי - החל משלב האסטרטגיה ועד יצירת התוכן עצמו: כתבות, סרטונים וכו'. בין הלקוחות המרכזיים של הסוכנות: ישראכרט, אמריקן אקספרס, פסגות, נוברטיס, עמינח, קרסו ועוד. בחברה הועסקו 5 שכירים ולצידם שלושת הבעלים, דרומי, בן בסט ופרוסט ועיתונאים שהועסקו במתכונת של פרילנס לפי פרויקט.
ליסה בן בסט אמרה לאייס: "אנחנו בחברה מברכים את יעל על מינויה ומוקירים לה ולירון תודה גדולה על העבודה המשותפת. Storiez, תמשיך לספק ללקוחותיה שירותי תוכן איכותיים בניהולם של עורכי התוכן, נורית שר הדס ויניב לוי, ותגייס לשורותיה אנשי התוכן נוספים ומוכשרים כדי להמשיך ולהוביל את שוק התוכן המותגי בישראל".
ירון פרוסט סירב להגיב.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(15):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
14.הרבה בהצלחה לכולםשני 03/2018/11הגב לתגובה זו0 1חבורה משובחת ומוצלחת :) סחטיין על הדרך היפה של ירון ויעל מאז ממון ועד היום, (את ליסה פחות מכירה ). ותחרות זה אחלה -עושה את כולם טובים יותרסגור
-
13.הרבה בהצלחה לכולםשני 03/2018/11הגב לתגובה זו0 1חבורה משובחת ומוצלחת :) סחטיין על הדרך היפה של ירון ויעל מאז ממון ועד היום, (את ליסה פחות מכירה ). ותחרות זה אחלה -עושה את כולם טובים יותרסגור
-
12.בהצלחה לכולם בהמשך הדרךראובן 03/2018/11הגב לתגובה זו0 1כל אחד מהדרך שהוא בוחר בהסגור
-
11.ירון פרוסט אלוף עולםרותם 03/2018/11הגב לתגובה זו1 3שיהיה המון בהצלחה במסלול החדש, אתה מוכשר ומדהים בטוחים שתצליח :)סגור
-
10.בהצלחה לכולם מקסימים!רוניתוש 03/2018/11הגב לתגובה זו0 1שלושה אנשים מוכשרים בטירוף, כל אחד ילך בדרכו ויצליח :)סגור
- טען עוד
-
9.לפתוח חברה מתחרה זה הכי ישראלי מכוער.מכוער 03/2018/09הגב לתגובה זו5 0למי שלפני שניה היה בחברה שאכל ממנה. איכס!סגור
-
8.מי אתה ירון פרוסט???סיגל 03/2018/06הגב לתגובה זו2 2ועדיף שלא נתרכז באפס כמוך! ליסה האלופה תפתח דף חדש עם חברה בריאה ואנשים שהם חברים, לא אויבים. תצליח ותגיע לפסגה. מאמינים בך וסומכים עלייך!!!סגור
-
זה פאתטי (ל"ת)ליסה תפסיקי להגיב! 03/2018/07הגב לתגובה זו1 0סגור
-
7.סטוריז חזקה בשביל ליפולבנימין 03/2018/06הגב לתגובה זו1 3יעל דרומי היא אבדה גדולה אבל גם לה יש מחליף. מכיר אותם מקרוב, הם ימשיכו לעשות אחלה עבודה.סגור
-
6.מהומה רבה על מאומהחני 03/2018/05הגב לתגובה זו2 2מי זה ירון פרוסט? לא מעניין. ממה שיצא לי לראות ולהכיר, חבורה מצויינת של אנשים שעושה זהב מקש. בהצלחה חברים. אתם מעולים!סגור
-
5.ליסה הבולדוזרית תמשיך להצעיד את החברה קדימה!חן 03/2018/05הגב לתגובה זו4 4אין בכך ספק! מקצועית, חכמה ומתוכננת. בדיוק מה שצריך כדי להתקדם בתחום הזה. יעל מקסימה ואחלה בנאדם, מאחלת לה הצלחה רבה מכל הלב. ירון... קצת מוזר שהכיוון שלו הוא דווקא להתחרות...סגור
-
4.החברה כשלה. לכן היא מתפרקתגל 03/2018/05הגב לתגובה זו5 2אין הצדקה כלכלית לכל כך מעט לקוחות אלא אם הם גוזרים קופונים מהמדיה ואז זה לא באמת תוכןסגור
-
3.כן. היא האמינה לעצמה מהרגע הראשוןארכיון 03/2018/05הגב לתגובה זו0 1http://www.ice.co.il/advertising-marketing/news/article/625541סגור
-
2.בהצלחה לכולם (ל"ת)יונית 03/2018/05הגב לתגובה זו3 0סגור
-
1.יעל בהצלחה!גילי 03/2018/05הגב לתגובה זו4 0אני מכיר היטב את ליסה, היא תייצב את החברה.סגור