תקשורת ומדיה

תכנית ספורט יומית ליניב קטן ברדיו חיפה - בשעות אחה"צ

התכנית 'קטן ב 2' תשודר מדי צהריים ב-14:00, כשלצידו קרין קבסה, שדרנית התחנה. בתכנית השעתית ייתן מי שהיה קפטן מכבי חיפה סקירה ופרשנות מזווית אישית

אלכסנדר כץ |  1
יניב קטן (צילום יח"צ)
קפטן מכבי חיפה לשעבר, יניב קטן, יגיש תכנית ספורט אישית יומית ברדיו חיפה - כך נודע לאייס. לצידו בתכנית תנחה קרין קבסה, שדרנית בתחנה. 
התכנית תשודר מדי יום בין ראשון לחמישי ב-14:00, גם באתר התחנה, באפליקציה ובשידור פייסבוק לייב. התכנית הראשונה תשודר כבר היום (יום א'). קטן יתייחס בתכניתו לעולם הספורט מזווית אישית, ויתן סקירה ופרשנות. תכנית זו מצטרפת לתכנית הספורט היומית בת השעתיים של רדיו תל אביב אותה משדרת רדיו חיפה בסינדיקציה - 'תכנית הספורט של ישראל' עם אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'.
קטן הצטרף לרדיו חיפה לפני כשנה, לאחר שפרש מעולם הכדורגל ב-2014. הוא שימש פרשם בתכנית הספורט השבועית התחנה, במשחקי הבית של מכבי והפועל חיפה, ובאולפן המרכזי של תכנית 'שבת של כדורגל' בתחנות הרדיו האזוריות, לצידו של דולב נישליס
נישליס, מנהל התכניות של רדיו חיפה, אישר את הפרטים לאייס ואמר: "לראשונה בישראל אנחנו מעלים שידור ספורט בשעות הצהרים מתוך הבנה שיש התעניינות גוברת והולכת בתחום הספורט ואנו מגלים יותר ויותר מאזינים וביניהם למרבה ההפתעה גם נשים רבות המתעניינים בספורט. אנחנו מנסים פורמט חדש הן בשעת השידור והן בהגשה האישית והנשכנית של שחקן צמרת לשעבר ששיחק בכל המסגרות הבכירות בארץ ויש לו הניסיון להבין טוב יותר את המתרחש בקבוצות ובחדרי הלבשה".
יניב קטן מסר: "אני נרגש להתחיל בשידור של תכנית אישית. עד היום הייתי אחד מקבוצה, שותף להצלחות, הישגים, כישלונות, ניצחונות והפסדים. מהיום אני יושב לבד מול המיקרופון ואנסה לשתף אץ המאזינים במה שקורה בספורט הישראלי בעיניים של אחד שכבר היה שם וחווה על בשרו את כל התרחישים האפשריים. אני מבטיח לשדר תכנית ללא משוא פנים, בלי חשבון ועם רקע של הרבה ניסיון מקצועי. בואו להאזין".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    או מתוך הבנה שבחיפה יש מובטלים . (ל"ת)
    האמת 08/2017/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור