תקשורת ומדיה
ערוץ הקניות השקיע 2 מיליון ש' בשדרוג; שכר משרד יח"צ חדש
באולפן החדש יצולמו סרטוני תדמית, פרסומות חדשות וסרטוני המוצרים, ובאולפן בנווה אילן ימשיכו השידורים החיים. דני לוי ישמש כמשרד היח"צ של הערוץ
ערוץ הקניות משיק אולפן צילומים חדש בתל אביב ואריזה גרפית חדשה- בהשקעה של כ-2 מיליון שקלים. מדובר על מהלך שדרוגי, שנתיים וחצי לאחר שכבר השקיע 2 מיליון שקלים נוספים באולפן שידורים HD בנווה אילן, ו-250 אלף שקלים באריזה גרפית לפני כשנתיים.
ערוץ 21 נמצא תחת בעלות משותפת של קבוצת דחף וגלובוס גרופ הפקות, והוא יפעל כעת עם 2 אולפנים. החדש הוא אולפן וירטואלי באולפני S.V סאן וידאו שבבעלות גיא ברוזה. עד כה צולמה כל פעילות הערוץ באולפנים בנווה אילן, וכעת החלוקה תהיה שהאולפן המקורי יארח שידורים חיים ובאולפן החדש יצולמו סרטוני תדמית, פרסומות חדשות וסרטוני המוצרים.
השקת האולפן החדש היא חלק משורה של צעדים שלוקח הערוץ, שמטרתם לייצר חשיפה בקרב קהלים חדשים. לצד ההשקה, הערוץ אימץ שפה גרפית חדשה ושכר את שירותיו של משרד יחסי הציבור דני לוי תקשורת שינהל את מערך יחסי הציבור והדוברות של הערוץ.
"אנחנו מתרגשים מהרוח החדשה שנושבת בערוץ", מסר מנכ"ל הערוץ אורן ז'ורבין בהודעה לתקשורת. "ערוץ הקניות הוא בית ליותר ממיליון בתי אב של לקוחות מרוצים מזה עשרות שנים וכעת אנו מתכננים להרחיב את החשיפה שלנו בקרב קהלי יעד נוספים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה