תקשורת ומדיה

הלך הג'וב: מו"ל 'בחדרי' לא ישמש יועץ לפ"מ עבור משרד הכלכלה - עקב פרישת דרעי

בעלי האתר החרדי מאיר גל אמור היה לשמש יועץ קריאטיבי לקמפיינים שמיועדים למגזר, ואף פנה לקבלת ייעוץ משפטי בשל החשש לניגוד עניינים
אלכסנדר כץ |  3
מו"ל בחדרי חרדים, מאיר גל (צילום יח"צ)
מאיר גל, המו"ל של אתר בחדרי חרדים, אמור היה להתמנות ליועץ קריאטיבי לקמפיינים חרדיים שלפ"מ מפיקה עבור משרד הכלכלה. אולם לאייס נודע כי ההתפתחויות האחרונות במשרד הכלכלה עם עזיבתו הצפויה של אריה דרעי, הקפיאה בשלב זה את המינוי.
גל אמור היה לשבת על משבצת הקריאייטיביות - זו שמחליטה על אופי הקמפיין שמיועד למגזר החרדי שאמור היה להיות מופק על ידי לפ"מ עבור משרד הכלכלה. גורם במשרד הכלכלה אישר לאייס כי גל אמור היה לייעץ ללפ"מ.
הרצון למנות את גל לתפקיד נובעת מהכרתו את המגזר החרדי: בשנתיים האחרונות הוא הבעלים והמו"ל של אתר 'בחדרי חרדים', ולפני כן היה שותף במשרד הפרסום החרדי גל אורן BSD  ובמשרד היח"צ בילכר תקשורת. לגל גם ניסיון בייעוץ תקשורתי, ובעבר עבד עם ניר ברקת בקמפיין על ראשות עיריית ירושלים, ועם שר החינוך לשעבר גדעון סער.  
מצד אחד, ההחלטה לבחור איש מקצוע העוסק בתחום כיועץ קריאטיבי, ברורה: הוא מכיר את המגזר ובעל ניסיון. מאידך, גורמים מעלים את החשש לניגוד אינטרסים בין היותו מעורב בקמפיין, לבין היותו בעלים של גוף תקשורת שחלק מתקציב הקמפיין עשוי להיות מנותב אליו.
ואולם, גורמים טוענים כי מראש יועד גל גם לתחום היצירתי בלי נגיעה כלל לפריסת המדיה בתקשורת החרדית, שעשויה באופן טבעי לכלול גם את בחדרי חרדים, הנהנה מ-1.2 מיליון משתמשים שונים בחודש ונחשב לאחד מאתרי האינטרנט הגדולים במגזר.
למרות שעל פריסת המדיה אחראית לפ"מ, הרי שגורמים מצביעים על הקשרים החבריים בין
גל לבין מנכ"ל לפמ גדי מרגלית, כמו גם על הקשרים הטובים עם דרעי. גל מודע לטענות אלו, וביקש בשבוע האחרון לקבל חוות דעת משפטית בנוגע לכך, ואולם – פרישתו של דרעי טרפדה את כל המהלך, ונראה כי גל לא יקבל את המשרה.
מאיר גל סירב להגיב.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מאיר גל = נוכל עם כיפה! (ל"ת)
    גיל 10/2015/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אויש...הלך השוחד, איזה בעסה (ל"ת)
    דני 10/2015/26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    ראית דרעי ראית שחיתות (ל"ת)
    יעקב 10/2015/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור