תקשורת ומדיה

יונה לייבזון מצטרפת לחדשות 2 - ותחליף את חיים ריבלין שיתמקד בתחקירים למהדורה

מגישת 'יהיה בסדר' שתקבל בקרוב את פרס גל"צ, תעזוב את התחנה לאחר 8 שנים, אליה הגיעה כחיילת, ותעזוב למסך הקטן בתפקיד כתבת לענייני רווחה
אלכסנדר כץ |  1
יונה לייבזון (צילום יח"צ)
יונה לייבזון עוזבת את גל"צ לטובת חדשות 2. ביום בו התבשרה על קבלת פרס מפקד גל"צ, מודיעה חברת החדשות על צירופה למהדורה והיא תשמש ככתבת לענייני רווחה. היא תחליף את חיים ריבלין שיתמקד מעתה בעריכת תחקירים למהדורה המרכזית.
לייבזון (26) החלה את דרכה בגל"צ ככתבת עליה וקליטה. בהמשך סיקרה את תחומי איכות הסביבה והפנים ומזה 6 שנים מסקרת את תחום הכלכלה ועומדת בראש הדסק הכלכלי של גל"צ. היא מגישה את התכנית יהיה בסדר עם אביב לביא, ועל תכנית זו תקבל את פרס מפקד גל"צ. 
לייבזון מסרה כי "אני מודה לירון דקל ולכל החברים בגל"צ על ההזדמנות שניתנה לי. גל"צ הייתה הרבה מעבר למקום עבודה עבורי, ואני נירגשת לקראת האתגר הבא בחברת החדשות המובילה בישראל".
מנכ״ל 'חדשות 2', אבי וייס: "יונה היא עיתונאית מצויינת שבקיאה מאוד בענייני כלכלה לצד רגישות חברתית גבוהה ואני בטוח שהיא תוביל את חדשות 2 להישגים". 
ירון דקל, מפקד גל"צ, משוכנע ש"יונה לייבזון תתרום רבות למערכת חדשות ערוץ 2, כפי שעשתה במשך 8 שנים בגל"צ בשלל תפקידים עיתונאים שמילאה בתחנה. אני מבקש לאחל ליונה הצלחה רבה בתפקידה החדש, ואני בטוח כי דרכינו המקצועיות עוד יצטלבו גם בעתיד.  עזיבתה של יונה לכלי תקשורת מוביל בישראל היא הוכחה נוספת לאיכותם של אנשי גל"צ, אשר עושים חיל גם מחוץ לתחנה בתפקידים עיתונאים שונים. יונה היתה חלק מדור העתיד של התחנה, ובמעברה לערוץ 2 היא בהחלט מוכיחה כי היא קורצה מהחומר העיתונאי האיכותי ביותר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתבת מחדל הפנסיה של הכתבת יונה לייבזון
    שרי אלדד 01/2016/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזדעזעתי מכאבי על הפנסיונרים מרוסיה שבתמימותם הגיעו לארץ והאמינו ל"סיפורי בדים על פנסיה וביטוח לאומי"יש לי סיפור אישי כפנסיונרית שעבדה מעל ל9שעות ביום כדי להתקיים, ולפני 3חודשים לקיתי בגבי ועקב פריצות דיסק שלוחצות על עצב ומקרינות לרגל, מה שמשתק אותי מכאבי תופת, פניתי לביטוח הלאומי לתשלום דמי פגיעה והשיבו שלא מגיע לי כי אני מעל לגיל פרישה(בת64) וכנל לא מגיעים לי דמי קיצבת זיקנה כי השתכרתי מעל למותר, וסיעוד.. כי איני יכולה להתנהל בבית, לא לבשל לי לא לשבת ולא לעמוד, אישרו לי 5ש שבועיות ל60יום מפאת משכורתי הגבוהה, והוכחתי ש3חודשים אני ללא שכר כלל ואין לי כל אפשרות להתכלכל, לאחר שליחת חוקרת אחות השיבו לי בשלילה, אציין עוד שאני גרושה ויש לי בנים שמאד עסוקים ולא עוזרים כלל, אני רואה בפעילותי שליחות למען כל הפנסיונרים היום ובעתיד ואעשה כל מה שנידרש כדי לשנות חוק מפלה זה שרי אלדד 0528981788
    סגור