תקשורת ומדיה

צילמתם עכשיו אירוע חדשותי מטורף? האפליקציה שתאפשר לכם לעשות מזה גם כסף

אפליקציית LIPSNEWS בונה בדיוק על המקרים בהם צלם הווידאו לא הגיע לזירת האירוע, אבל עובר אורח שלף את הסמארטפון שלו, ותציע תכני גולשים בעלי ערך חדשותי

אלכסנדר כץ | 
מתוך הקמפיין ל-LIPSNEWS (צילום צילום מסך)
חברת הסטארט אפ הישראלית LIP השיקה לפני מספר ימים אפליקציית סמארטפון חינמית בשם LIPSNEWS וזירת סחר מקוונת, שיאפשרו לגופי מדיה בישראל ובכל העולם לרכוש מהציבור באופן מוסדר סרטונים בעלי ערך חדשותי. המערכת, המושקת בשלב הראשון בישראל, צפויה לאפשר לגופי המדיה להנות מכמות חסרת תקדים של תכני וידאו המגדילים את התנועה באתריהם. את המהלך מלווה קמפיין פרסומי בכיכובו של אורי גבריאל.
אפליקציית LIPSNEWS מאפשרת לגופי המדיה לקבל התראות על סרטונים מתאימים על פי פרמטרים כגון מיקום וסוג האירוע. LIP מעמידה לרשות גופי החדשות עורכי חדשות המציעים להם רק את הסרטונים הטובים והרלבנטיים ביותר, יכולים לקבל בלעדיות על קטעי וידיאו וכן להיעזר ב-LIP כדי לטפל באופן מוסדר בכל היבטי הקניין הרוחני של הסרטונים. באופן זה, גופי המדיה יוכלו לעצור את הסחף המתגבר של "בריחת" תכנים מאתרי החדשות לפלטפורמות כגון פייסבוק, טוויטר ויוטיוב.
בעלי מכשירים חכמים יוכלו לצלם סרטוני קטעי וידאו בעלי ערך חדשותי, ולהיעזר באפליקצייה בכדי למכור אותם באופן אוטומטי ומהיר לגוף מדיה אחד או יותר בישראל וברחבי העולם, עם אופציה לבלעדיות.
  
LIPSNEWS מגובה במערכת מקוונת הכוללת זירת מסחר דמוית eBay לסרטוני חדשות ובמחלקה משפטית. המשתמש נדרש רק להעלות את הסרטון לאפליקציה, להגדיר את הקטגוריה החדשותית שלו ולנקוב במחיר המבוקש. ביחד, מספקת LIP פלטפורמה דיגיטלית מלאה למסחור וידיאו שנוצר על ידי משתמשים בתחום החדשות.
המערכת של LIP יכולה לבחור את הסרטונים בעלי פוטנציאל המסחור ולהנגיש אותם ישירות לגופי השידור, שיוכלו לבחור לרכוש אותם על גבי פלטפורמת סחר מקוונת. בנוסף לכך, היא מאפשרת לכל משתמש המעוניין בכך, לקבל התראות על אירועים חדשותיים המתרחשים בקרבת מקום, בכדי שיוכל להגיע לזירת האירוע, לצלם סרטון ולמסחר אותו באמצעות אפליקציית LIPSNEWS. באופן זה, גדלה יכולתם של גופי חדשות לקבל יותר סרטונים איכותיים מכל אירוע חדשותי.
הסטארט אפ LIP הוקם לפני פחות משנה על ידי עו"ד ליאור להב, מומחה משפטי בתחום זכויות היוצרים בתקשורת, המשמש כמנכ"ל החברה, ועל ידי אורית גליקמן, סמנכ"לית המחקר והפיתוח. "גופי חדשות ומדיה לא יכולים להיות בכל מקום ואנחנו מביאים את החדשות אליהם", אומר להב. "הווידאו הופך למרכז הכובד של התכנים המקוונים בכלל ושל תכני החדשות בפרט. אפליקציית LIPSNEWS והפלטפורמה המקוונת שלנו יגרמו לכך שנראה יותר תכני ווידאו מרתקים שצולמו בזמן אמת על ידי הציבור בזירות חדשותיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה