תקשורת ומדיה

צירפו עוד אתר לרשימה: ספורט5 יטמיע את טכנולוגיית הפרסום של ארטימדיה

מלאי הווידאו של אתר ערוץ הספורט, שכולל את ליגת האלופות, ינוהל ויימכר דרך הפלטפורמה של ארטימדיה. לאחרונה נחתמו עסקאות עם וואלה, גלובס וחברת CTV

אלכסנדר כץ | 
חברת ארטימדיה וקבוצת RGE המפעילה את אתר ספורט5, יחלו לשתף פעולה במסגרתו כל מלאי הווידאו של אתר ערוץ הספורט בדסקטופ ובמובייל' ינוהל ויימכר בלעדית באמצעות הרשת של ארטימדיה לפרסום פרוגרמטי. לאחרונה חתמה ארטימדיה על הסכמים דומים עם וואלה וגלובס, וגם על הסכם עם חברת שילוט החוצות הדיגיטליים CTV.
ההסכם יאפשר למפרסמים ולמשרדי פרסום להעלות קמפיינים מטורגטים בוידאו, באופן ישיר ועצמאי,  לכחצי מיליון גולשי האתר ביום, באמצעות ממשק וובי לניהול ואופטימיזציה בזמן אמת; עם שליטה מלאה על תמחור, מיקוד וביצועים. הנדל"ן הפרסומי שיועמד לרשות המשווקים כולל את מתחם ה-VOD של אתר ערוץ הספורט המשדר את תקצירי ליגות שונות בארץ ובעולם, בין היתר ליגת האלופות והליגה הספרדית, ואת תכניות הערוץ המשודרות בטלוויזיה.
במסגרת ההסכם, תוטמע בשבועות הקרובים המערכת הפרוגרמטית של ארטימדיה באתר ערוץ הספורט, יחד עם פורמטים אינטראקטיביים המוצגים על בסיס רלוונטיות לפרופיל ההתנהגותי ולנטיות הגלישה של הצופים, ביניהם כלי המאפשר לצופים לדלג על הסרטון הפרסומי ולמפרסמים לשלם במודל CPV המבוסס רק על צפיות אמיתיות בפרסומת.
לדברי גל תורג'מן, משנה למנכ"ל ארטימדיה: "הביקושים לפרסום בווידאו הולכים וגדלים והמהפכה הפרוגרמטית בעיצומה. אנו שמחים להנגיש למפרסמינו את קהל הצופים המפולח של אתר ערוץ הספורט, בשילוב פורמטים פרסומיים שמייצרים מעורבות גבוהה וטכנולוגיה שמאפשרת לדלוור את המסר הנכון בזמן הנכון".
מקבוצת RGE נמסר כי "הפרסום בדיגיטל הופך יותר ויותר מבוסס דאטה וממוקד בקניית קהלים באמצעות הפלטפורמות הפרוגרמטיות החדשות. בזכות הטכנולוגיה של ארטימדיה מפרסמי וידאו יכולים להגיע לקהלי הפרימיום הממוקדים של ערוץ הספורט בדסקטופ ובמובייל בצורה חכמה ומדויקת הרבה יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה