תקשורת ומדיה

לא רק מתנחלים וכיפות סרוגות: 'מקור ראשון' יוצא בקמפיין בטלוויזיה וברדיו

רוצים לפרוץ את גבולות המגזר. 'מקור' יעלה קמפיין בערוצים 2 ו-10, רשת ב', ישראל היום ואתר וואלה, וגייס לטובת זאת את הרצל והרמב"ם. קבלו טעימה מהפרסומות
אלכסנדר כץ |  3
קמפיין מקור ראשון עם דמותו של הרצל (צילום יח"צ, מקור ראשון)
העיתון מקור ראשון משיק לראשונה קמפיין תקשורתי רחב היקף, שיכלול פרסום בערוצים 2, 10 והערוץ הייעודי ערוץ 20, בתחנות הרדיו רשת ב', 88FM וגלי ישראל, באתרים וואלה ו-NRG, בעיתון ישראל היום ושילוט חוצות. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום דרורי שלומי ברמן.
המטרה של 'מקור ראשון' שעבר לפני כשנה לבעלותה של קבוצת ישראל היום, היא להרחיב את התפוצה שלו מעבר לקהל היעד המוגדר והמוכר שלו. מאז הוקם ב-1997, ואוחד בהמשך עם הצופה הוותיק, הוא מזוהה עם הימין, הציונות הדתית והמתנחלים, אולם הוא גם זוכה לפרגון מצד המתחרים על איכויותיו ועומקו בסוגיות שונות. לדברי גורמים בעיתון, בקמפיין הנוכחי מתכוונים בעיתון להתייחס גם להארץ, המתחרה מן הצד השני של המתרס.
את הקמפיין ילוו דמויותיהן של אושיות רוח ושלטון בהיסטוריה העברית, כגון הרצל, ש"י עגנון,  הרמב"ם וזלדה, וזאת בצמוד לכיתוב - "אם הוא היה כותב היום, זה כנראה היה בעיתון מקור ראשון". הסלוגן שנבחר ללוות את הקמפיין הוא "מקור ראשון. חושבים אחרת".
 
בעיתון אומרים כי "קמפיין השיווק והפרסום החדש נועד להעניק לו תנופה. בעידן של קינות על עתיד העיתונות המודפסת אנחנו לא רק מתעקשים על שרידות, אלא גם על הרחבה".
עורך 'מקור ראשון' חגי סגל, הוסיף כי בעיתון "אכן כותבים אחרת וחושבים אחרת.  כלומר, משתדלים לכתוב היטב את המחשבות האחרות. זו תרומתנו הצנועה לפלורליזם בישראל".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ארץ ישראל כולה שלנו (ל"ת)
    פלורליזם ישראלי חחח 06/2015/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הזוים
    בוני 05/2015/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חושבים שעיתון בתשלום דינו כחינמון. מהר מאד יגלו שזה ממש לא אותה אופרה כמו ישראל היום...
    סגור
  • 1.
    אם הרצל היה חי היום, הוא כנראה היה כותב בDER SPIEGEL
    plonialmoni 05/2015/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכחתם שהוא כתב בגרמנית?! חוץ מזה שאיך בטאון המתנחלים והימין היה לוקח לשורותיו את מי שכתב 'נסגור את הרבנים בבתי הכנסת כמו שנסגור את הצבא בקסטרקטינים' דיבר על מדינה חילונית למהדרין (ודיבר על מדינת יהודים ולא מדינה יהודית) ושלל כל אפלייה לרעה של מי שלא יהודי באלטנוילנד? ואחכ עוד אומרים שהארץ זה עיתון יומרני ומתנשא...
    סגור