תקשורת ומדיה

נתניהו ממשיך במלחמה באבי ברגר: מינה את מימון שמילה למ"מ מנכ"ל משרד התקשורת

רה"מ ושר התקשורת לא מוותר על האחיזה במשרד, וממנה את שמילה כמ"מ מנכ"ל עד לסיום מינויו של מנכ"ל קבוע, שלמה פילבר, שהיה בעבר מראשי מפיצי תיאוריית הקונספירציה
אלכסנדר כץ | 
בנימין נתניהו (צילום עמוס בן גרשום; לע"מ)
ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך להציג שליטה מוחלטת במשרד התקשורת, ו-3 ימים לאחר שהדיח את המנכ"ל המקצועי של המשרד, אבי ברגר, הוא ממנה לתפקיד את מימון שמילה, שיכהן כמ"מ מנכ"ל עד למינויו של מנכ"ל קבוע. בלילה קיים נתניהו הצבעה טלפונית בין השרים על הדחתו המיידית של ברגר ומינויו הזמני של שמילה.
המטרה היא לדחוק מהמשרד סופית את ברגר, שמונה לתפקיד על ידי שר התקשורת לשעבר גלעד ארדן, שהיחסים בין 2 הפוליטיקאים ידעו בשבועיים האחרונים רק מורדות.  
בהודעת המשרד נמסר כי המינוי התקבל לאחר התייעצות עם נציב שרות המדינה. שמילה הוא סמנכ"ל בכיר לפיקוח ואכיפה במשרד התקשורת ב-4.5 השנים האחרונות, ואחראי בין היתר לפיקוח ואכיפה בשוק הטלקום. הוא גם היה מ"מ מנכ"ל מועצת הכבלים והלוויין עד שמונתה יפעת בן חי שגב, והיה מנכ"ל בפועל בתקופה שבין עזיבתו של עדן בר-טל למינויו של ברגר.
הבוקר חשפה נעמה סיקולר בכלכליסט כי נתניהו מעוניין למנות לתפקיד מנכ"ל משרד התקשורת את שלמה פילבר, שהיה בעבר מראשי המפיצים של תיאוריית הקונספירציה של רצח יצחק רבין, וטען במאמר שפורסם לאחר הרצח כי השמאל והשב"כ אחראים לרצח, ולא יגאל עמיר. 
תגיות נתניהו
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה