תקשורת ומדיה

סוער בגל"צ: התכנית של יעל דן קוצצה בשעה - בגלל רצועת אקטואליה חדשה לרינו צרור

הרצועה החדשה של צרור באה על חשבון השעה הראשונה של 'עושים צהריים'. דן סירבה להגיב. במקום 'מה בוער' של חמישי - תכנית חדשה לירון דקל ועמית סגל, תכנית בינ"ל חדשה לגלית אלטשטיין

אלכסנדר כץ |  7
יעל דן בתיק תקשורת (צילום מסך: חינוכית 23) (צילום צילום מסך: חינוכית 23)
נמשכים השינויים בלוח השידורים של גל"צ, והתחנה הצבאית מעלה 3 תכניות חדשות בשעות הפריים-טיים הרדיופוני. התכניות החדשות ממשיכות את סבב שינויים בלוח השידורים שהחל בנובמבר האחרון, והן יעלו ביום ראשון בעוד כשבועיים.
הקורבן הראשון של השינויים תהיה יעל דן שתכניתה עושים צהריים תקוצץ משעתיים לשעה (13:00-14:00). במקום השעה הראשונה של התכנית, תשודר תכנית האקטואליה החדשה של רינו צרור - בימים ראשון עד רביעי - בשעה 12:00, והיא תעסוק בנושאים חברתיים.
בתחנה נשמעת היום ביקורת על התנהלות של מפקדה ירון דקל. "מדובר על התנהלות קבועה בגל"צ - עושים שינויים בפרוגרמינג ומודיעים למי שנפגע ממש זמן קצר לפני שהדבר קורה. זה קרה כבר עם דן שהתכנית שלה קוצצה לפני הבחירות לטובת מגזין בחירות".
גורמים בתחנה מציינים כי קיצוץ תכניתה של דן פגע בה, ובעיקר בכך שלא התייעצו עמה על כך, ואולם בשיחה עם אייס סירבה דן להגיב. 
ונחזור לצרור שהגיש עד כה מדי חמישי ב-9:00 את מה בוער במקומו של רזי ברקאי. תכניתו החדשה של צרור "שמה לה למטרה להביא לשידור את הנעשה ברחוב הישראלי, בפריפריה ובעיר" כך על פי הודעת גל"צ. היא תעסוק במתחים בחברה הישראלית מבחינה סוציו-אקונומית, לאומית, דת, עדות, ועוד. את התכנית תערוך גלית אלטשטיין
במקום 'מה בוער' של חמישי בין 9:00 ל-11:00, תעלה תכנית חדשה אותה יגישו יחדיו מפקד גל"צ ירון דקל, שהגיש בעבר את הכל דיבורים ברשת ב', והכתב הפוליטי של חדשות 2, עמית סגל. התכנית תשים דגש על המערכת הפוליטית, ויערוך אותה דן שחורי.
שינוי נוסף ביום חמישי, הוספה של תכנית אקטואליה בינ"ל שתסקר את האירועים המעניינים בעולם בהגשתה ובעריכתה של גלית אלטשטיין. המשדר השבועי יעסוק בפוליטיקה, בכלכלה, בחברה ובתרבות הבינ"ל. התכנית תשודר בימי חמישי בשעה 13:00.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    גלי צה"ל=מועדון עיתונאים קשישים.
    אזן קשבת 06/2015/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ירווח לנו כאשר תופחת שעה אחת בכל יום ,שבה לא נאלץ לסבול את צחוק הצהלות המצטנפות,הייייאאאהיייאאא
    סגור
  • 6.
    חוק שימור השמאלנים בתקשורת: פחות לשמאלנית א' יותר לשמאלני ב' (ל"ת)
    לא לזמן אוויר לימין 04/2015/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    הצרחה
    יעל דן 04/2015/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיעה הזמן לשנות ,יעל דן שנים על אוטו מישבצת וגם רזי ברקאי לא האמנתי שזה ישתנה אותם האנשים שמדברים על שיוויון לא מוותרים על שעה ביום , צרור לא פחות טוב מימכם !
    סגור
  • 4.
    גם שעה של יעל דן זה יותר מדי
    א. 04/2015/14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שלא לדבר על שעה יומית של רינו.
    סגור
  • 3.
    הימין אכן ניצח
    ערן 04/2015/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלטון הימין שמתבכיין על תקשורת שמאלנית מתחיל לערוף ראשים. רינו צרור הוא הראשון. מי הבא?
    סגור
  • 2.
    סערה בכוס מים
    דני על 04/2015/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני סבור שרק טוב יצא מהקיצוץ הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלה שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
    סגור
  • 1.
    מקול ישראל נמסר - תודה (ל"ת)
    מבורך 04/2015/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור