תקשורת ומדיה
כשנתיים לאחר הקמתו: החשיפה לירחון החרדי 'זמן' עקפה אפילו את 'משפחה'

חברת מדיה מחקרי TGI לא הפיצה אתמול (יום ד') במסגרת פרסום סקר TGI, את הנתנוים על קטגוריית הירחונים, אבל מסתבר שעיון בקטגוריה זו חושף מידע מעניין.
הירחון החרדי זמן שהפצתו החלה בישראל לפני כשנתיים, רשם חשיפה של 19.6%, ועקף עיתונים שבועיים ויומיים ותיקים בהרבה, חלקם מחולקים חינם. למעשה, 'זמן' עקף אפילו את הירחון משפחה שהחשיפה אליו עמדה על 19.5%. ירחונים נוספים שנבדקו בקטגוריית הירחונים הם טעימות עם 6.8% (זינוק מ-3.3% בסקר הקודם), בופה עם 2.7% ודירה נאה עם 1.4%.
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה