תקשורת ומדיה

מתכוננים ליריד הטלוויזיה MIP: קבלו את 3 הפורמטים שיציג שי ברמלי בקאן

ברמלי נשמע אופטימי לקראת היריד שתקיים בצרפת בעוד כשבועיים. היבול: 'שורדי ספות', Point of You ו'סלפי' - שאת הפיילוט הנחו דובדבני קובאץ'
אלכסנדר כץ |  2
יצליח במיפ? הפיילוט ל'סלפי' עם דובדבני וקובץ (יח"צ) (צילום יח"צ)
לאחר שמכר לעולם את כלוב הזהב, עצור בצד ורכבת הטריוויה יחד עם מנהל מחלקת הקריאייטיב שלו אורי דרור, ינסה שי ברמלי (מקים 'קריאייט איט סטודיו') לכבוש את יריד הטלוויזיה MIP 2015 שיתקיים באמצע אפריל בעיר קאן, עם 3 פורמטים חדשים.
הפורמט הראשון בשותפות עם TV format fund הוא שורדי ספות - ניסוי חברתי בו לוקחים חלק 5 טיפוסים מרתקים שיעצרו את חייהם וייכנסו למשך חודש שלם - כל אחד לחדר נפרד שמצולם 24/7. כל מה שיעמוד לרשותם בחדר זה הם ספה ומחשב בלבד. מטרת שהייתם בחדר היא להשיג כמה שיותר אהבה מהצופים בבית שתבוא לידי ביטוי בלייקים, באמצעותם יוכלו לקנות ולהכניס לחדר דברים שיעזרו להם לשרוד, החל ממים דרך אוכל ועד אדם אהוב. מידי יום תשודר תכנית שתסכם את האירועים הבולטים בכל חדר, ובתום 4 שבועות יוכרז המנצח, השורד עם מספר הלייקים הגבוה ביותר.
הפורמט השני הוא סלפי - שעשועון רחוב בו 2 זוגות מתמודדים נשאלים שאלה ומתבקשים למצוא את התשובה ברחוב. את התשובה עליהם לצלם בסלפי ולשלוח באמצעות האפליקציה שפותחה במיוחד לשעשועון על ידי חברת Tabuzzco. את הפיילוט הנחו הזוג דובדבני וקובאץ' שבסוף גם הצטלמו בסלפי מנצח.
ואילו הפורמט השלישי הוא Point of You. מדובר על דוקו-ריאליטי שמספר את סיפורם של 3 גיבורים במשך 3 חודשים מחייהם בעזרת משקפיים מיוחדים בהם מותקנת מצלמה. התכנית מצולמת מנקודת מבטם של הגיבורים כשרק בפרק האחרון של העונה יזכו הצופים בבית לראות מי הן הדמויות שענדו את המשקפיים. את הפיילוט צילמו בחו"ל והוא פותח בשיתוף עם תומר רונן.
שי ברמלי מציג אופטימיות לגבי פסטיבל מיפ הקרוב. "הפעם אנחנו מגיעים עם פורמטים ייחודיים שכבר תפסו עניין רב בחו"ל לפני פתיחת השוק", מסר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    האמת על שי ברמלי חייבת להיאמר
    שיהיה בהצלחה 03/2015/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שחקן פוקר חלש מאוד
    סגור
  • 1.
    סוף סוף ריאלטי
    טראש טוק 03/2015/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשמע כמו ריאלטי מגנייבב בייחוד הספות
    סגור