תקשורת ומדיה

נתניהו פותח חזית נגד מוזס: "אחראי על גל ההכפשות נגדי - בשל אינטרס עסקי"

ראש הממשלה פתח את הבוקר במתקפה אישית חסרת תקדים נגד מו"ל ידיעות אחרונות, ומבטיח המשך. נחום ברנע הגיב ברשת ב': "הוא צריך אשפוז"
אלכסנדר כץ |  4
בחירות 2015
בחירות 2015
ראש הממשלה בנימין נתניהו שם את נוני מוזס בין כוונות, והבוקר (יום ב\') הוא יורה, מטאפורית כמובן, במו\"ל ידיעות אחרונות, שלדבריו, הוא האיש המרכזי \"שעומד מאחורי גל ההכפשות נגדי ונגד רעייתי\".
נראה שבחירות 2015 כבר שמות במרכז את סוגיית התקשורת, ובטח יחסי ישראל היום - ידיעות אחרונות - בנימין נתניהו. בשבוע שעבר הפגינו פעילי הליכוד נגד בית \'ידיעות\', אתמול קיים ח\"כ איתן כבל מסיבת עיתונאים מול מערכת \'ישראל היום\', ובכלל - כולם מצייצים נגד כולם.
נתניהו כתב בטוויטר ובדף הפייסבוק שלו כי מו\"ל ידיעות ו-ynet \"אינו בוחל באמצעים כדי להפיל את שלטון הליכוד בראשותי, לסגור את עיתון \'ישראל היום\' ולהשיב את השליטה הדורסנית של \'ידיעות אחרונות\' בעיתונות הכתובה. בשבועות האחרונים ההתקפות נגדי כבר לא מופיעות פעם אחת ביום, בשעות הבוקר, כשידיעות אחרונות מופץ. הן מתפרסמות כמעט כל שעה, ולעתים אפילו מדי חצי שעה, ב-ynet\". לדבריו, \"2 במות אלה יוזמות ומתזמנות הכפשות מגוחכות, כוזבות ומגמתיות נגדי ונגד רעייתי כחלק ממסע תקשורתי להחלפת שלטון הליכוד בשלטון השמאל ולהשתלטות מחדש של נוני מוזס על שוק התקשורת\".
ראש הממשלה הוסיף עוד כי \"ישנם גורמים רבים בתקשורת אשר עושים את עבודתם נאמנה. הם מבקרים את השלטון בצורה עניינית גם אם נוקבת. אבל פה מדובר בדבר אחר לגמרי: איש עסקים רב זרועות בתקשורת מנהל מסע הכפשות שיטתי נגד ראש ממשלה מכהן, כדי להחליף שלטון בישראל, למען אינטרס עסקי מובהק ורווח כספי אישי\".
לסיום טוען נתניהו כי בכוונתו להרחיב על התנהלות מוזס בהמשך, וכי בכל מקרה \"הליכוד ואני לא נירתע מהכפשות אלה. נמשיך להיאבק, נגד כל ההכפשות הזדוניות, למען ביטחונה ושגשוגה של מדינת ישראל. איש לא יעצור בעדנו\".
בעקבות כך, עלה הבוקר נחום ברנע מ\'ידיעות\' לשידור בתכניתה של קרן נויבך ברשת ב\', והכחיש שידיעות פועל נגד נתניהו בצורה מאורגנת תחת הוראתיו של המו\"ל מוזס. אתם באמת מאמינים שמישהו יושב בעורפי ואומר לי מה לכתוב? האם לכתוב על לברמן? נראה לכם?\"
לדבריו, \"לנו יש רק מקלדת ביד, הוא האיש הכי חזק בישראל, ממה הוא מפחד. מה הוא מבלבל במוח. הבן אדם הזה (נתניהו, א\"כ) רדוף, הוא צריך אשפוז. אם הוא קם בבוקר ומפרסם בטוויטר, מותר לפקפק בהתנהלות שלו\".
הכתב הפוליטי של רשת ב\', יואב קרקובסקי, נזכר כי \"נתניהו כבר תקף את תקשורת בשנת 1996 ואמר בשיחות סגורות כי היא \'מאפיה שמאלנית\', אבל אז הוא לא סימן אישית אנשים. אבל לא סימן אישית אנשים. בשנת 1999 הוא אמר \'הם מפחדים\' כשהתייחס לתקשורת. לדעתי זו הפעם הראשונה שהוא מסמן אישית מישהו\".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    צודק,אבל זה מחזק אותו (ל"ת)
    רן 02/2015/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    תביעת דיבה
    מיכאל גנון 02/2015/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי, אתה פראייר מהסרטים אם אתה לא תובע כבר מחר על הבוקר, את נחום ברנע על הוצאת דיבה. יש לך קייס שחבל על הזמן !!
    סגור
  • 1.
    במילה אחת, נתניהו צודק! (ל"ת)
    יריב 02/2015/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • (ל"ת)
    ראיס-פוטין-טיל 400S 02/2015/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור