תקשורת ומדיה

היה שווה לעזוב לטובת מקום לא ריאלי? באב"ד שובץ במקום ה-11 ברשימת כחלון

שי באב"ד עזב את הרשות השנייה וחבר לפטרונו הפוליטי מתקופת כהונתו של משה כחלון כשר התקשורת. על פי הסקרים האחרונים, מקום 11 אינו ריאלי
עוזב את הרשות השנייה. שי באב"ד (צילום: יניב כהן) (צילום יניב כהן)
בחירות 2015
בחירות 2015
מנכ\"ל הרשות השנייה עד לפני כחודש, שי באב\"ד, שובץ במקום ה-11 ברשימת כולנו בראשותו של משה כחלון. על פי הסקרים האחרונים, מקום זה אינו נחשב לריאלי. סקר ערוץ הכנסת מהשבוע צופה ל\'כולנו\' 9 מנדטים.
באב\"ד התפטר מתפקידו באמצע דצמבר , לאחר כשנה וחצי, וחבר לכחלון, פטרונו הפוליטי עוד מהתקופה בה כחלון היה שר תקשורת, ובאב\"ד נבחר לתפקידו ברשות השנייה. בתקופתו כמנכ\"ל ניסתה הרשות לקדם שורה של מהלכים להסדרת שוק הטלוויזיה המסחרית בישראל והסדרת הרגולציה. ואולם, בסיכומו של דבר הקדנציה של באב\"ד אינה נחשבת להצלחה גדולה, לאחר ששיטת הרישיונות לא יצאה לפועל, וערוץ 10 לא הצליח להתייצב. גורמים בתעשייה אף ביקרו את התנהלותו של באב\"ד, שעזב את הרשות בלי הישג משמעותי, ובחר לנסות להתמודד לכנסת.
אחרי כחלון ברשימה הוצב אלוף במיל\' יואב גלנט, במקום ה-3 אשת התקשורת צגה מלקו, ובהמשך ד\"ר מייקל אורן, רחל עזריה, אלי אלאלוף, ד\"ר יפעת שאשא-ביטון, אלי כהן, רועי פולקמן ועו\"ד מירב בן-ארי במקום ה-10.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה