תקשורת ומדיה

הלהיט החדש של דורי מדיה? תציג במיאמי את סלפי צ'לנג' של עמי גלאם

מדובר בשעשועון ריאליטי של 'סטודיו גלאם' בו 2 קבוצות צריכות לחקות במדויק תמונות סלפי שקיבלו. הפיילוט צולם בהשתתפות קאסט אמריקאי
עמי גלאם (צילום בן ניקסון)
כחצי שנה לאחר השקת סדרת הדוקו ריאליטי סלפי\'ז של דורי מדיה דרסט, משיקה דורי מדיה את שעשועון הריאליטי החדש סלפי צ\'לנג שיופץ לראשונה בפסטיבל Natpe שייערך ב-20 לינואר במיאמי.
את התכנית מפיק סטודיו גלאם בשיתוף עם נבא הפקות. במסגרת הפורמט, מתחרות 2 קבוצות בנות 3 משתתפים הנמצאות בו זמנית ב-2 מקומות שונים בעולם. על המתמודדים לחקות במדויק ובמהירות את הסלפי שקיבלו לניידים שלהם ממנחה התוכנית.
הפיילוט לשעשועון החדש צולם בהשתתפות קאסט אמריקאי, וזאת כדי לשוות לו מראה ותחושה בינלאומיים. את השעשועון יצרו עמי גלאם, עומר אביעד, איתי ברקן איציק נקש.
רויטל בזל, סמנכ\"ל המכירות של דורי מדיה, אמרה כי \"סלפי צ\'לנג\' הוא שעשעועון ריאליטי חוצה ארצות ותרבויות המאפשר לצופים חוויית צפייה בסגנון ספורט תחרותי כשלמעשה מדובר בפן נוסף של התופעה הרב תרבותית של צילום עצמי. מדובר במוצר טלוויזיוני ראשון מסוגו בעולם\".
עמי גלאם הוסיף כי \"יחודו של סלפי צאלנג\' השילוב של הסלפי, שכבר מזמן הפך לחלק אינטגרלי מחיי היום יום והתרבות שלנו, אל תוך משחק ריאליטי מלהיב. המשחק אמנם המתרחש מסביב לעולם, אך יחד עם זאת, מאוד אפקטיבי מבחינה הפקתית. אנחנו מאוד שמחים לעבוד עם נבא הפקות ודורי מדיה על המיזם הייחודי הזה\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה