תקשורת ומדיה

אחרי 8 חודשים: עקיבא נוביק ביקש מעורך 'ידיעות' להפסיק לסקר את הכנסת

נוביק ימשיך בסיקור הדתות והמתנחלים. ב'ידיעות' הוחלט לבצע מעין איחוד של התפקיד בין העיתון ל-ynet, כשמורן אזולאי תכסה אותו במקביל ליובל קרני
בניין ידיעות אחרונות (צילום: אייס) (צילום אייס)
עקיבא נוביק סיים את תפקידו ככתב ידיעות אחרונות בכנסת. לאייס נודע כי לאחר שקיבל את ההחלטה, פנה נוביק לעורך העיתון רון ירון וביקש ממנו להשתחרר מהתפקיד בכנסת, ולהמשיך בתפקידו המקורי ככתב מתנחלים ודתות.
גורמים מתקשים לספק להחלטה זו הסבר ברור, אולם גורם בעיתון מעריך כי נוביק העדיף את עבודת השטח שמספקים התחומים המקוריים אותם סיקר, ולכן הוא ביקש לחזור להתמקד בהם.
נוביק התחיל לסקר את הכנסת רק לפני 8 חודשים , כשהחליף את צביקה ברוט שפרש מהעיתון. נוביק התחיל לעבוד בעיתון לפני קצת יותר מ-4 שנים. אל \'ידיעות\' הוא הגיע מגל\"צ, שם שימש ככתב לענייני צבא, עורף ומפיק תכניות בתחנה הצבאית.
כבר לקראת סוף השבוע האחרון, החליפה כתבת ynet בכנסת מורן אזולאי את נוביק ב\'ידיעות\', ולדברי גורמים, מדובר במינוי קבוע - כאשר בקבוצה החליטו לבצע מעין איחוד זוטא של התפקיד, כשכתב אחד יכתוב עבור \'ידיעות\' ועבור ynet, כחלק מאיחוד מערכות ומחלקות בעיתון בשנת 2015. א התפקיד ימלא גם יובל קרני, הכתב המדיני והכתב לענייני מפלגות של העיתון.
עקיבא נוביק ומורן אזולאי ביקשו לא להגיב והפנו לתגובת המערכות. מ-ynet וידיעות אחרונות טרם התקבלה תגובה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נוביק לא אהב שמצנזרים לו ידיעות
    חיים 11/2014/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ושמכתיבים לו על איזה חברי כנסת לכתוב ועל מי לא. וגם הוא לא אהב את הקו הצהוב של העיתון שמכניס מהכנסת רק זוטות והצעות חוק הזויות.
    סגור
  • 2.
    בהצלחה מהמחתרת
    נורא 11/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מורן אזולאי התותחית, תמיד ידעו שתגיע רחוק בהתמדה וביושר אינסופי.
    סגור
  • 1.
    שווה כותרת ראשית? (ל"ת)
    אנונימי 11/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור