תקשורת ומדיה

כפי שנחשף באייס: 'אוטו' משתלב בתוך אתר mako - לאחר חודשים של מגעים

לא רק הספקת תכנים, אלא ממש השתלבות 'אוטו' בתוך mako - כך נקבע בין הצדדים, והשת"פ יצא לפועל. האם המהלך יקרוץ גם למפרסמים בענף הרכב?
שיתוף הפעולה בין מגזין אוטו לאתר mako (צילום מסך: mako) (צילום צילום מסך: mako)
מגזין הרכב אוטו משתלב בקבוצת mako וישמש כמדור הרכב באתר של הזכיינית קשת. על המגעים בין הצדדים פורסם לראשונה באייס לפני כחצי שנה, אולם אז נראה היה כי מדובר בשת\"פ רגיל במסגרתו תוכנן כי \'אוטו\' יספק תכנים.
ואולם כעת מתברר כי שיתוף הפעולה הוא עמוק הרבה יותר, כאשר \'אוטו\' למעשה שולב בתוך mako. \'אוטו\' נמצא בבעלותו של דני פרומצ\'נקו שהקים אותו ב-1986 עם עוד 3 שותפים, ובהמשך רכש את השליטה המלאה עליו. במקביל למגזין הפרינט ולאתר שהשתלב באתר, \'אוטו\' גם מפעיל את מדור הרכב של ישראל היום, ומשתף פעולה עם מספר מקומונים ברחבי הארץ, והוא ימשיך בשת\"פים אלו בופן עצמאי, ולא כחלק משיתוף הפעולה עם mako.
האתר יציע חדשות מעולם הרכב, סיקור תערוכות בינ\"ל, בחינת הרכבים הנמצאים בשוק, ייעוץ אובייקטיבי וחינמי לקניית רכב, טיפול בנושאים מוטוריים נוספים ועוד. ב-mako מקווים כי איחוד כזה יקרוץ גם למפרסמים בתחום הרכב, וכי מהלך כזה יגדיל את ההכנסות מפרסום בענף זה, שנחשב לאחד הענפים הגדולים מבחינת פרסום.
לדברי גורם באתר, \"שיתוף הפעולה נועד להוות כמוקד המרכזי לקוני הרכב בישראל, להרחיב את גוף התוכן המוטורי לגדול בישראל, הן מבחינת היקף התוכן, איכותו וחשיפתו לצרכני המוטור הטבעיים לצד הקהל הרחב\".
אורי רוזן, מנהל mako והעורך הראשי של האתר, מסר לאייס כי \"אנחנו שמחים לצרף אותו לקבוצת mako. היופי בחיבור הזה הוא באפשרות לחשוף את תכני \'אוטו\' לקהלים חדשים ורחבים, ובה בעת להציע למפרסמים בתחום פתרונות ברמת כיסוי ומיקוד ללא תחרות\".
דני פרומצ\'נקו, המו\"ל והעורך האחראי של \'אוטו\', מסר: \"חברנו לקבוצת המדיה הגדולה בארץ, על מנת להקים את הזירה המובילה עבור קוני הרכב בישראל. הכלים והמוניטין אותם צברנו ופיתחנו במהלך 29 שנים, בעיקר בנושא בחינה וייעוץ אובייקטיבי לקוני רכב, יחד עם הפלטפורמה האינטרנטית החזקה של mako - ייצרו ערך מוסף וכוח לקוני הרכב בישראל\".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא ברור
    דוד 09/2014/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "כעת מתברר כי שיתוף הפעולה הוא עמוק הרבה יותר". מה עמוק הרבה יותר? נותנים תכנים ומקווים לחלוק את הפרסום. או שמאקו רכשו את אוטו?...
    סגור