תקשורת ומדיה

מתן חודורוב יכול גם לחייך: פרס בני ברית לסדרת הכתבות 'היורדים החדשים'

מתן חודורוב (צילום: ענבל מרמרי) (צילום ענבל מרמרי)
ארגון בני ברית החליט היום (יום ה\') להעניק את פרס \'בני ברית\' לסדרת הכתבות \'היורדים החדשים של מתן חודורוב בחדשות 10. מדובר בפרס \'בני ברית\' לתקשורת אלקטרונית לשנת 2014. את סדרת הכתבות ערכה דנה שבתאי, צילם דודי לזר והתחקירנית הייתה נעה עמיאל. על הצילומים בניו ג\'רזי הופקד גיל תמרי ועל עריכת הווידאו עמית גרינר.
הפרויקט של חודורוב, ששודר לפני כחצי שנה, עורר שיח ציבורי מחודש בתופעת היורדים. הסדרה \'היורדים החדשים\' נולדה בעקבות התופעה החברתית המטרידה של הגירת צעירים ישראלים לאירופה ולארה\"ב, על רקע יוקר המחיה המכביד ומחירי הדירות המאמירים בארץ.
ב-4 הכתבות ששודרו לכל אורך השבוע, ובמצטבר - במשך 50 דקות, תיעדה הסדרה כוחות איכותיים ויצרניים בחברה הישראלית שבחרו, בנסיבות כלכליות ובניגוד לנטייתם הטבעית, להתגורר הרחק מהארץ באופן זמני או לצמיתות. בסדרה נחשפו הצופים למכלול ההיבטים של הגירת הצעירים - תנאי המחייה, חיי הקהילה המורכבים בחו\"ל, השינוי שחל ביחסים המתוחים בין היורדים לבין החברה הישראלית והכשלים המרובים בטיפול הממשלתי בתושבים חוזרים המנסים להשתלב מחדש בארץ.
\"אני מברך את מתן ואת כל שותפיו להכנת סדרת הכתבות \'היורדים החדשים\' על הזכייה בפרס\", אמר מנכ\"ל חדשות 10, גולן יוכפז, \"שנותן תוקף נוסף לאיכות העבודה העיתונאית והדוקומנטרית בסדרה, שהייתה פרק ראשון בסדרות הכתבות והפינות שמרכיבות את חלקו המגזיני החדש של המהדורה המרכזית ב\'חדשות 10\'\".
חודורוב הודה ל\'בני ברית\' על הבחירה בסדרה כזוכה בפרס היוקרתי, ואמר כי הוא רואה בכך כבוד מקצועי גדול: \"החלטת השופטים מצביעה על כך שתופעת ההגירה הכלכלית מישראל מטרידה גם גורמים מובילים בעולם היהודי, וממחישה שוב את הצורך בנקיטת פעולות משמעותיות יותר להתמודדות עם יוקר המחיה הגואה בישראל\".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתן חודורוב. כל כלכלן מתחיל יודע שמתן חודורו
    דאפי בינת 05/2014/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חודורוב הוא בלון נפוח, בלוף של ממש. עיתונאים ישראלים הפכו את השטחיות והיכולת לקלוט מהאוויר, פה ושם, שברירי מידע ולחבר אותם לסיפור חסר רגליים, היכולת הזאת מספיקה לסביבה העיתונאית המקומית, אפילו כדי לזכות בפרסים. מתן חודורוב הוא מהבכירים שבהם והוא ועמיתיו המתנהלים כמוהו מדרדרים את מקצוע העיתונות לשפל אחר שפל. מיטיבי שמע וידע יודעים שהאיש חף מכל ידע בתחום "מומחיותו".
    סגור
  • כל מילה זהב (ל"ת)
    אנונימי 05/2014/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • על מה אתה מדבר??
    סוחר27 05/2014/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבנאדם רהוט, מקצועי, מילולי ביותר, ומראה בקיאות רבה בנושאים אותם הוא מגיש
    סגור