תקשורת ומדיה

כתב חדש, בעז"ה: מנדי גרוזמן יחליף את ארי גלהר ככתב החרדים של 'מעריב'

גרוזמן שימש עד כה כעורך באתר 'בחדרי חרדים', ויחליף גלהר שהודיע על עזיבה. למרות נתוני ה-TGI המאכזבים, העיתון הצליח לאחרונה לגייס עובדים
מעריב (צילום אלכסנדר כץ)
מנדי גרוזמן מונה לכתב לענייני חרדים של מעריב, במקומו של ארי גלהר, שהחליט לאחרונה על עזיבה . גרוזמן שימש עד כה כעורך באתר בחדרי חרדים.
כפי שפורסם לראשונה באייס, גלהר החליט לעזוב את העיתון לאחר כשנה וחצי. בתחילה היה ככתב בריאות ובהמשך עבר להיות כתב לענייני חרדים. במהלך תפקידו סיקר את המאבקים הפוליטיים בש\"ס, הבחירות האחרונות לכנסת, פטירתו של מנהיגה הרוחני של המפלגה הרב עובדיה יוסף והבחירות לרבנות הראשית לישראל.
השבוע פורסמו נתוני סקר TGI שלא החמיאו כלל ל\'מעריב\', וזאת עם ירידה חדה חשיפה, של 50% בשנה . מאידך, העיתון מצליח לגייס לאחרונה עובדים, בין היתר את יונתן אוריך ויאיר קראוס, ואת איתמר פליישמן מ-ynet ואת קרן מלמד מידיעות אחרונות, שמונתה לראש דסק, כפי שפורסם באייס .
במעריב טוענים כי \"הצטרפותם של הכתבים החדשים למערכת העיתון מתלווה למהלכים נוספים המתרחשים כעת ב\'מעריב\'\", כפי שהמו\"ל שלמה בן-צבי והמנכ\"חל ישראל גולדשטיין כתבו לעובדים השבוע, בעיתון מתכננים לאחר את כותרות סוף השבוע בין מקור ראשון ו\'מעריב\', להרחיב את תפוצת עיתון הערב, ולחזק את הפצת העיתון בסופי השבוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה