תקשורת ומדיה

לאחר 4 שנים: ניצן חן פורש מתפקידו כיו"ר המועצה לשידורי כבלים ולווין

חן שהגיע למועצה מרשות השידור הודיע בישיבת המועצה על פרישתו. חן: "אני מסיים קדנציה מרתקת בתחושת סיפוק אדירה. זה הזמן להמשיך הלאה"
ניצן חן (צילום: אלכסנדר כץ) (צילום אלכסנדר כץ)
לאחר קדנציה בת 4 שנים הודיע היום יו\"ר מועצת הכבלים והלווין ניצן חן על פרישתו מהתפקיד. כזכור, חן הגיע לתפקיד יו\"ר המועצה לאחר ששירת ברשות השידור במשך שנים רבות וכיהן בין היתר בתפקיד כתב, במאי עורך מבט ומנהל החדשות.
חן הודיע על כך, במעמד שר התקשורת, מנכ\"ל המשרד, חברי המועצה והעובדים. כזכור, ההחלטות הבולטות שהתקבלו בתקופת כהונתו של חן היו הסדרת שידורי הספורט וקביעת המדיניות להרחבת היצע השידורים בערוצים הפתוחים וללא תוספת תשלום; הגדלת ההשקעה ביצירה הישראלית ב-50 מיליון שקלים; הגבלת משך תקופת ההתחייבות ל-18 חודש, מתן אפשרות להתנתקות בשל הסרת ערוץ ללא החזר עלות הטבה (\"החלטת הולמארק\") וחיוב החברות לאפשר התנתקות מערוצים באמצעות השלטים.
בארבע השנים האחרונות בהן עמד חן בראש המועצה הוטלו 32 קנסות על גופי השידור תחת פיקוחה של המועצה, בסך כולל של כ-4 מיליון שקלים, המהווה סכום הגבוה פי 10 מהעיצומים שהטילו כל קודמיו של חן לתפקיד יחדיו.
יו\"ר המועצה הפורש, ניצן חן: \"בימים הקרובים אני מסיים את תפקידי כיו\"ר המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין בתום 4 שנים מרתקות של עשייה ובתחושת סיפוק גדולה. הייתה לי הזכות וההזדמנות להיות שותף ואף להוביל את תחום השידורים הרב ערוציים בתקופה רבת תהפוכות הן בפן הרגולטורי, והן בפן הטכנולוגי. עשינו ותרמנו כמה דברים טובים למען ציבור צופי הטלוויזיה בישראל, וזה הזמן להמשיך הלאה\".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    המחליף
    מוטי 05/2012/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רוצה להחליף אותו
    סגור
  • 2.
    זהו. הלך על הכבלים
    עזרא מועלם 05/2012/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה זכות קיום יש למועצה בלי הנהגתו הכריזמטית שובת הלב המחשמלת והמשלהבת של ניצן חן. זהו. נגמרה תקופה. נורא נורא עצוב
    סגור
  • 1.
    (ל"ת)
    ברוך שפטרנו! 05/2012/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יצא בחוץ!!!
    מאיר 05/2012/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין לאיזה ג'וב הוא חותר...
    סגור