תקשורת ומדיה

גאולה אבן סער בעקיצה לכתב חדשות 12: "חלק מעדר שוטה לא מוצלח"

כתב חדשות 12, מוחמד מג'אדלה, עקץ את גאולה אבן סער על האמירות שלה בנוגע לתפילות בהפרדה של מוסלמים בתל אביב, וזו ממש לא נותרה חייבת ועקצה בחזרה: "פילו בלהיות חלק מעדר שוטה ומשוטה מוחמד לא כזה מוצלח. לא רק בעיתונות"
מערכת ice |  2
גאולה אבן (צילום מסך רשת 13)
לאחר שאתמול (רביעי) הכריע בג''ץ כי תאושר תפילה ביום כיפור בתל אביב בהפרדה הכוללת מחיצות, זאת בניגוד לעמדת עיריית תל אביב, וכן לאחר שבכירים בעיריית תל אביב קראו דווקא לכבד את פסיקת בג''ץ ולתת לתפילה להתנהל בשלווה, ארגון ראש יהודי, מארגן התפילה, מבטל את תפילת יום כיפור בהפרדה במרחב הציבורי של גן מאיר בתל אביב, למרות פסיקת העליון. זאת, על פי הארגון, בשל חשש מפרובוקציות.
מגישת הטלוויזיה הוותיקה, גאולה אבן סער, שוחחה על הנושא שמעורר סערה בימים האחרונים בתוכניתה ב-103FM, שם אמרה: "אם הייתה מתקיימת תפילה כזאת בהפרדה של מוסלמים, הרי הם לא היו באים ומפגינים, אלה שמבטיחים לבוא ולהפגין ולעשות פרובוקציות. איך אני יודעת? משום שהייתה תפילה כזו בצ'ארלס קלור בתל אביב של מוסלמים בהפרדה. שם, לשיטתם, הודרו נשים אבל זה לא הפריע להם, לא לעירייה וגם לא למפגינים שמתרעמים עכשיו".
מי שהגיב לדבריה הוא כתב חדשות 12, מוחמד מג'אדלה, שתקף את גאולה אבן סער: "‏מה גאולה מפספסת? שהמוסלמים שמתפללים במרחב הציבורי ביפו, לא מנסים לכפות את אורח החיים שלהם על אף אחד. לא מנסים למנוע עבודות בכביש בשישי, או תחבורה ציבורית מאחרים ביום המנוחה הקדוש שלהם. אפילו בפופוליזם היא לא כזאת מוצלחת, לא רק בעיתונות".
העיתונאית הוותיקה לא נשארה חייבת ותקפה בחזרה: "מה מוחמד מפספס? את העובדה שאין לי טענה לאף אחד שמתפלל. אלא למי שנהג באיפה ואיפה, כשאפשר למוסלמים להתפלל בהפרדה וליהודים לא. אפילו בלהיות חלק מעדר שוטה ומשוטה מוחמד לא כזה מוצלח. לא רק בעיתונות".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מדובר באנשים, עם הפרעות נפשיות.
    אורח 10/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בפסכיאטריה, חולה נפש מוגדר, אדם שאינו מסוגל לחיות בחוסר ודאות. לאנשים אלה, נפתרה הבעייה. הימציאו להם אלוהים.
    סגור
  • 1.
    גאולה
    סש 10/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לכי תעשי שעורי בית . נשים ערביות לא מתפללות לא נכנסות למסגד . המוסלמים לא יורדים לחיים של אחרים כמו החרדים . שהורסים כול דבר שמנסים לעשות כאן . זמן עבורך ועבור אישך לשמור על פרןפיל נמוך .
    סגור