תקשורת ומדיה

ערוץ הספורט שובר שיאי צפייה | זה הנתון שהדהים

בסוף השבוע נרשם מספר שיא של 15.1% בערוץ הספורט, שמשדר את המשחקים, ו־12.2% בשרון קנטור כאשר זכתה במדליית הכסף. מספר זה אף עלה ברגע הדרמטי עם הביצוע הנפלא של ארטיום דולגופיאט - עם 17.8%, שזיכה אותו במדליית כסף
דוד זולדן | 
ערוץ הספורט-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אולימפיאדת פריז מפתיעה לא רק בהישגיות אלא גם ברייטינג המטפס. בארצות הברית נרשמה עלייה של 79% במספרי הצופים באולימפיאדה, וגם בישראל נרשמה עלייה חדה. האם מספר הנשים המשתתפות בתחרות הוא הגורם? הנתונים מצביעים על רוב צופים באולימפיאדות בזכות הנשים. 
שש מדליות אולימפיות קטפה המשלחת הישראלית וברגע הענקת מדליית הזהב לשייט תום ראובני צפו בסוף השבוע נרשם מספר שיא של 15.1% בערוץ הספורט, שמשדר את המשחקים, ו־12.2% בשרון קנטור כאשר זכתה במדליית הכסף. מספר זה אף עלה ברגע הדרמטי עם הביצוע הנפלא של ארטיום דולגופיאט - עם 17.8%, שזיכה אותו במדליית כסף.
לפי נתוני הצפייה של רשת NBC האמריקאית, הזכיינית של שידורי המשחקים, נרשמה עלייה של 79% מהצפייה באולימפיאדה הקודמת בטוקיו, הפחות נצפית במבחן ההשוואות. בטקס הפתיחה היפהפה על נהר הסיין צפו כ־26.5 מיליון איש בארצות הברית, עלייה דרמטית מ־17.6 מיליון שצפו בטקס הפתיחה בטוקיו, ו־26.5 מיליון בטקס הפתיחה בריו, שקדם לו. אלא שהוא עדיין מתרחק מטקס הפתיחה של לונדון, שנצפה על ידי יותר מ־40 מיליון איש בארצות הברית לשם השוואה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה