תקשורת ומדיה

מגישת חדשות 12 מזועזעת: "הם חצו את כל הקווים האדומים"

ביתו של דוד ורטהיים, הבעלים של קשת 12,  ספג פגיעה של בקבוק תבערה באירוע שמזעזע את התקשורת הישראלית. מגישת  וכתבת חדשות 12, יעל אודם, שיתפה קטע של הסתה נגד ערוץ 12 בתוכניתו של אבי רצון וכתבה: "מתבצעת הסתה ישירה כנגד גורמים בולטים בערוץ, שהובילה למעשה חמור ומסוכן"
מערכת ice |  4
קשת 12 (צילום מסך חדשות 12)
לילה חריג ומלחיץ במיוחד עבר על בעלי ערוץ קשת 12. על פי ההודעה של הערוץ, אמש (שלישי) במהלך שעות הערב המאוחרות, הושלך בקבוק תבערה לעבר ביתו של דוד ורטהיים, בעל השליטה בערוץ 12. 
תחילה, בערוץ ביקשו למסור בתגובה לאירוע החריג ביותר: "מזה חודשים מתנהל קמפיין הסתה  שיטתי נגד ערוץ 12, שחצה אמש את כל הקווים האדומים. במסגרת זו מתבצעת הסתה ישירה כנגד גורמים בולטים בערוץ ובעל השליטה בו - דוד ורטהיים, הסתה שהובילה למעשה חמור ומסוכן. אנחנו סמוכים ובטוחים שהגורמים המוסמכים יפעלו בנושא".
כעת, גם כתבי ומגישי חדשות 12 הביעו זעזוע מהאירוע החריג הזה, שחוצה את כל הקווים האדומים נגד התקשורת. אחת מכתבות ומגישות חדשות 12, יעל אודם, הגיבה על האירוע המסוכן בביתו של בעלי ערוץ ותקפה את אבי רצון על קמפיין ההסתה שמנהל נגד הערוץ.
אודם שיתפה קטע מתוכניתו של אבי רצון ב-94FM וכתבה: "אמש הושלך בקבוק תבערה לעבר ביתו של דוד ורטהיים, בעל השליטה בערוץ 12. מזה חודשים מתנהל קמפיין הסתה שיטתי נגד ערוץ 12 שחצה אמש את כל הקווים האדומים. במסגרת זו מתבצעת הסתה ישירה כנגד גורמים בולטים בערוץ ובעל השליטה דוד ורטהיים. הסתה שהובילה למעשה חמור ומסוכן אמש".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עובדי ורטהים
    עמיר גשר 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצחיק לקרוא את הטענות ההזויות של אותם עיתונאים רק" אשר בעצמם עוסקים בהסתה יום יומית שותפים וגיבוי ותמיכה של אנרכיסטים המנסים לשבש את חייהם של הציבור ברחובות תל אביב
    סגור
  • 3.
    לדעתי מי שזרק הוא גורם הקשור לערוץ 12.
    אל ג'זירה 12 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אולי עובד שפוטר. אולי קשור בכלל לשאר העסקים של ורטהיים.
    סגור
  • 2.
    צביעות
    צבוע 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש רחמים על ערוץ 12 מפיצי שנאה ובוכים
    סגור
  • 1.
    הם פוסעים בשבילי הסתה שאתם חצבתם בסלע, הרחבתם ושיפרתם (ל"ת)
    טובלת ושרץ בידה 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור