תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 זועם: "כך נראית אנרכיה - כך נראית מדינה בקריסה"

גיא פלג התייחס בתוכניתו ב-103FM למהומות שנוצרו סביב מעצרם של חיילי המילואים בחשד להתעללות מינית קשה במחבל נוח'בה. בתוכניתו, זעם גיא פלג על התנהלות המפגינים: "כך נראית אנרכיה, כך נראית הפיכה, כך נראית מדינה בקריסה. כשהזהרנו מפני ההפיכה המשטרית כינו אותנו 'מבוהלים'"

מערכת ice | 
קשת 12 (צילום מסך חדשות 12)
סערת מעצר חיילי המילואים בחשד להתעללות מינית קשה במחבל נוח'בה ממשיכה לעלות לכותרות. בתוכניתו ב-103FM, התייחס גיא פלג, הכתב לענייני משפט של חדשות 12, לכך שמפגינים רבים פשטו על בסיס בית ליד בעקבות מעצר חיילי המילואים.  
"כך נראית אנרכיה, כך נראית הפיכה, כך נראית מדינה בקריסה. כשהזהרנו מפני ההפיכה המשטרית כינו אותנו 'מבוהלים'", כך ציין פלג בתחילת דבריו. גיא פלג, הפרשן לענייני משפט בחדשות 12, המשיך בדבריו ומתח ביקורת חריפה על נתניהו ואמר: "מי שעמד על מדרגות בית המשפט וטען שתופרים תיק למנהיג הימין, נתן את האות להתפרקות - מאותו הרגע הכול מותר".
"להסית, לאיים, לרדוף אוכפי חוק, לסכל קידומים, לפגוע במינויים שלהם. השיא כמובן אמש, לנסות בכוח לסכל חקירה פלילית, לפרוץ לבסיס, להלך איימים", כך אמר גיא פלג בתוכניתו בתחנת הרדיו 103FM. 
 
מעצרם של חיילי המילואים בעקבות החשד כי אלו התעללו במחבל נוח'בה, עורר סערה תקשורתית וציבורית רחבה. מלבד גיא פלג, העיתונאי עקיבא נוביק, התייחס למהומות שיצרו המפגינים בבסיס בבית ליד. 
"כל הערב אני שומע מתומכי ההתפרעויות בבסיסים את הטיעון: לא אמרת מילה כשהשמאל חסם כבישים, טול קורה, צבוע וכו׳. האמת היא שכתבתי ודיברתי עשרות פעמים נגד חסימות. בכאן, בהארץ, בשביעי וגם כאן. העמדה שלי על חסימות ובריונות עקבית ונחרצת, ואני שם אלף *** על הטוקבקים האלה", כך כתב נוביק בציוץ שפורסם ברשת החברתית X.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה