תקשורת ומדיה

פרטנר בהלם: כך נציגי שירות של הוט מובייל מנסים לגנוב לקוחות

אחרי שלפני כשנתיים נחשף כי נציג מכירות של הוט מובייל מנסה לתחמן לקוחות של פרטנר באמצעות שת"פ דמיוני בין החברות ולהעביר אותם לשירות של החברה, מקרה נוסף נחשף כעת, במסגרתו נציג שירות רימה לקוחה וביקש ממנה להחליף את הסים בטענה שמדובר באותה חברה. פרטנר הגישה תלונה למשטרה, בהוט מובייל מתנצלים
מערכת ice |  1
תקלה בפרטנר והוט מובייל
נציגי השירות של חברת הוט מובייל, מנסים לתחמן לקוחות פוטנציאלים של חברת התקשורת פרטנר, המתחרה של הוט מובייל, ומנסים להעביר אותם לשירות של החברה, בטענה כי שתי החברות נמצאות בשת"פ, זאת למרות שהדבר אינו נכון בלשון המעטה, כאשר מדובר בשתי חברות שמתחרות אחת עם השנייה על שוק הלקוחות.
על פי דיווח היום (חמישי) ב-YNET, אחרי מקרה דומה שהתרחש לפני כשנתיים, בתחילת החודש נודע על מקרה נוסף, בו נציג של חברת הוט מובייל משוחח עם לקוחה של פרטנר בטלפון, ומסביר לה שאין לה סיבה להחזיק בארבעה קווים שונים של פרטנר כפי שקורה עכשיו, מכיוון שמדובר באותה חברה כמו הוט מובייל ולשתי החברות יש שת"פ. 
בהמשך, אותו נציג שירות אף ביקש ממנה להחליף כרטיס סים. אגב, בעקבות המקרה המדובר, בפרטנר הגישו תלונה במשטרה על התחזות והונאה. אגב, בין החברות אכן קיים שת"פ, אך רק בנוגע לתשתיות.
מהוט מובייל נמסר בתגובה לפרסום של YNET כי "החברה מחויבת למתן שירות מיטבי וכך תמשיך לפעול. מדובר בפעילות של משווק חיצוני אשר פעל בניגוד למדיניות החברה ונהליה. המקרה הפרטני המתואר בכתבה הינו חריג, תוחקר והופקו הלקחים. אנו מצרים על אי הנעימות שנגרמה ללקוחה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חברה שצריך להשמיד
    כפיר 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלוואי ויבוא היום בו הוט ושני והחברות הנוספות שלה- נקסט טיוי, הוט מובייל יפשטו רגל
    סגור