תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 במתקפה חריפה: "אתה אדם מעוות" | צפו

אורי משגב ממשיך לעורר סערה: לאחר שמתח ביקורת חריפה על נועה ארגמני ואביה בשל החלטתם להצטרף לנסיעת נתניהו לוושינגטון, מיהר שי גולדן לתקוף את העיתונאי. שי גולדן: "העולם שלך הפוך, ההיגיון שלך הפוך, אתה אדם מעוות"

מערכת ice |  1
שי גולדן (צילום ערוץ 14)
לאחר שפרסם ציוץ חריף במיוחד נגד נועה ארגמני ואביה ברשת החברתית X בעקבות החלטתם להצטרף לנסיעת נתניהו לוושינגטון, עורר העיתונאי אורי משגב סערה תקשורתית נרחבת.
בתוכנית הבוקר של ערוץ 14, תקף שי גולדן את עיתונאי "הארץ", אורי משגב, ואמר: "מעבר לרשעות שיש בדברים של משגב, אני רוצה לעמוד על כמה סוגיות לוגיות שבטענה שלו. הוא אומר ככה; 'ארגמני ואביה צריכים להתבייש בהסכמתם לשמש תפאורה בטיסת הזוג וכו'... בדיוק בבוקר שאתרע מזלם של החטופים למות בשבי'. רגע משגב, מה היה עדיף שארגמני תמות בשבי?", פנה גולדן לעיתונאי הארץ.
שי גולדן, מגיש תוכנית "ישראל הבוקר, בערוץ 14, המשיך לתקוף את אורי משגב ואמר: "הרי אתה מדבר על שני חטופים שנפלו, יותר נכון נרצחו בשבי קרוב לוודאי. והנה אחת, שהצלחנו לחלץ בחיים, עכשיו עולה על המטוס כדי לנסות ולקדם את העניין של השבת החטופים, שבו אתה תומך נכון?".
 
גולדן הזכיר למשגב כי נועה ארגמני הוחזקה בשבי חמאס במשך 7 וחצי חודשים ורק בחודש שעבר קברה את אמה.  "אנחנו עדיין לא נחשפנו לפרומיל פרומיל של הדברים שהיא עברה, ואנחנו לא יודעים באיזה מצב נפשי היא נמצאת", אמר גולדן. דבריו החריפים של איש התקשורת המוכר לא הסתיימו בכך. 
"משגב, שבמשך כל החודשים האחרונים וכנראה שבצדק, תומך בעסקת החטופים, קורא לנו לזכור את החטופים ושנתניהו לא יפקיר אותם. אבל כאשר נועה ארגמני, חטופה, עולה על המטוס, בכדי לנסות ולעודד את דעת הקהל האמריקנית להבין את מצב של החטופים בכדי לשמש להם פה בארה"ב - אז זה לא בסדר. כי היא עלתה למטוס עם נתניהו שהוא ראש ממשלת ישראל".
שי גולדן התייחס לטענתו של עיתונאי הארץ כי בהחלטתה, מאפשרת נועה ארגמני לייצר תמונה שמשרתת את האינטרסים הפוליטיים של נתניהו.  "משגב, היא הייתה חטופה 7 חודשים בידי החמאס. כשמישהו מעז להגיד מילה אחת קטנה על משפחת חטופים, כולנו וביניהם אני, משתוללים עליו. איך אתה מעז לומר מילה על משפחות חטופים?".
"אז בעינייך רווח פוליטי קטן לנתניהו מזיק הרבה יותר ממטרת העל שהיא השבת החטופים. אז העולם שלך הפוך, ההיגיון שלך הפוך, אתה אדם מעוות. זה עיוות רגשי, לומר שהרווח הפוליטי המסוים מאוד הוא הרבה יותר מסוכן מהתועלת שיהיו בדברים שתעשה נועה ארגמני", כך תקף שי גולדן את אורי משגב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי זה שי הזה איפה הוא מופיע (ל"ת)
    מה מי ? 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור