תקשורת ומדיה

מגיש חדשות 12 נפרד בכאב: "אני מתגעגע אליו – הוא בלט מעל כולם"

בתוכנית הרדיו שלו ב-130FM, גיא פלג התייחס להודעתו הדרמטית של ג'ו ביידן על פרישתו מהמירוץ לנשיאות ארה"ב. גיא פלג: "בעולם של רוע, זיוף, אובדן אמת, הוא בלט מעל כולם - באנושיות, ברגישות, בדאגה הגדולה לנו, לעתידנו, לחטופינו, לגורלנו תחת השליט שלנו"

מערכת ice |  4
קשת 12 (צילום מסך חדשות 12)
גיא פלג, מגיש מהדורת היום והכתב לענייני משפט של חדשות 12, התייחס היום (שני) להכרזתו הדרמטית של ג'ו ביידן על פרישתו מהמירוץ לנשיאות ארה"ב. במהלך תוכנית הרדיו שלו ב-103FM, סיפר איש התקשורת המוכר כי הוא החל לחוש געגועים לנשיא ארה"ב, ג'ו ביידן. 
"הוא עוד לא הלך ואני כבר מתגעגע אליו. בעולם של רוע, זיוף, אובדן אמת, הוא בלט מעל כולם - באנושיות, ברגישות, בדאגה הגדולה לנו, לעתידנו, לחטופינו, לגורלנו תחת השליט שלנו", כך אמר גיא פלג למאזיניו בתוכנית הבוקר שלו בתחנת הרדיו 103FM. 
דבריו החמים של גיא פלג לא הסתיימו בכך. לטענתו, ג'ו ביידן, נשיא ארה"ב, ניחן בתכונות חשובות שאינן ניכרות בדונלד טראמפ, נשיא ארה"ב לשעבר. "הוא ידע להושיט עזרה עד הסוף, הוא יפנה את מקומו כנראה להפך שלו", כך אמר גיא פלג למאזיניו. 
 
לאחרונה הגיבה קמלה האריס, סגנית נשיא ארה"ב, על פרישתו של ג'ו ביידן מהמירוץ לנשיאות. בציוץ שפורסם ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) הודיעה האריס על כוונתה להתמודד במירוץ לנשיאות ארה"ב. 
"אעשה כל שביכולתי כדי לאחד את המפלגה הדמוקרטית - ולאחד את האומה שלנו - כדי להביס את דונלד טראמפ ואת סדר היום הקיצוני שלו בפרויקט 2025", כך כתבה האריס לעוקביה ברשת החברתית X.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לא נורא
    הפיל המעופף 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פלג יתגעגע בקרוב לעוד אירועים רבים שישתנו לטובה. התקשורת המגויסת תשלם מחיר כבד על הנדסת התודעה שהביאה למלחמה.
    סגור
  • 3.
    תועמלן אשפה בזוי ועלוב ! (ל"ת)
    אסף 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    טימטום
    בויבוי 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פשוט איש אפסססססס
    סגור
  • 1.
    זה לא כתב זה פוליטיקאי תועמלן וגם הוזה
    יעקב אשדוד 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להזכירך דמבו. ביידן מאחל בריאות לחבר שלו שנמצא בקהל כשהנ"ל נפטר לפני חודשים. והוא לוחץ ידיים לאוויר כשהוא יורד מהפודיום. לקרא לו הגדול מכולם ? מילא טיפשות זו רשעות כנגד עם ישראל שמתקומם על מניעת תחמושת והגבלת הניצחון
    סגור