תקשורת ומדיה

ינון מגל ובן כספית בעימות קשה: "נתניהו ידע הכל על ה-7 באוקטובר"

ינון מגל ובן כספית שוב התעמתו, הפעם בנוגע למחדל ה-7 באוקטובר ולוועדת לוקר שהקים נתניהו, שהביאה לקיצוץ בצה"ל. בנוסף, טען כספית כי נתניהו "ידע הכל על ה-7 באוקטובר". איך הגיב מגל?
מערכת ice |  4
ינון מגל, בן כספית (צילום יוטיוב/ 103FM)
ינון מגל ובן כספית שוב התעמתו הבוקר (שלישי) בתוכניתם המשותפת ב-103FM, כשהפעם הם דיברו על ועדת לוקר שהקים בעבר ראש הממשלה בנימין נתניהו, כאשר כספית טען שנתניהו ידע מראש על הטבח המתוכנן ב-7 באוקטובר, מה שהרגיז את מגל.
תחילה, דיבר כספית על ועדת לוקר אותה הקים נתניהו ב-2014: "ועדת לוקר החליטה לקצץ את צה"ל בשליש. מוטי אלמוז, דובר צה"ל, אמר אז שזה כדור בין העיניים. הם עשו זאת מאחר וזה נכפה עליהם על ידי האוצר. לדו"ח ועדת לוקר יש אחראי אחד - נתניהו. אני מקווה שלפני שאתה הולך לישון בלילה, תזכיר את זה לעצמך. אשמיע לכם מה נתניהו אמר 4 חודשים לפני הטבח, הוא ידע הכל"
ינון מגל השיב לכספית: "אתמול פורסם שלצבא הייתה את התוכנית המטורפת של מבצע חמאס שבועיים לפני, אתה מביא לי טקסטים על מה שנתניהו אמר ב־2011.   זה לא גנץ, לא בנט. אין פה רמטכ"לים, הם לא קיבלו החלטות. כאילו לא שמענו אותם מדברים על צבא קטן וחכם.נו באמת, על מה אתם מדברים? מה אתם רוצים? הכל רק ביבי".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בן כספית. בושה וחרפה לתקשורת. (ל"ת)
    מור 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    מגל לא סופר את השטינקר האלים והשקרן.
    הילה 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא בושה לתקשורת.
    סגור
  • 2.
    קונה
    מוטי 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כספית אתה רעל למדינה
    סגור
  • 1.
    בן כספית
    bello 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבקשה ממך תעזוב את התוכנית זה ביביסט שהשקר זורם בעורקיו לא תצא איתו ראש ראה ערך פסיכופט בויקיפדיה כמו הפטרון שלו הם מסובבים ,לכן המדינה שבורה הם פותחים מפלגה חדשה אין עתיד
    סגור