תקשורת ומדיה

כתבת חדשות 12 בשיתוף מצמרר: "נשכבנו אחד על השני"

כתבת חדשות 12, יעל אודם, נסעה יחד עם בעלה ובנותיה לקמפינג משפחתי בצפון, הכל התנהל כרגיל עד שבאמצע הדרך, החלו יירוטים מעל ראשם "לחצתי על הברקס באינסטינקט והרכב שמאחורי התחיל לצפור. צודק תכלס. הייתי בשוק"

מערכת ice |  2
חדשות 12 (צילום מסך קשת 12)
אתמול, (שבת) כתבת החינוך של חדשות 12,יעל אודם, נסעה עם משפחתה - בעלה ובנותיה לקמפינג בצפון באיזור גדות. בדרך לצפון, תפס את המשפחה גל של טילים באוויר, הסיטואציה הייתה מורכבת לאודם ובעלה, ים רגב והשניים שיתפו על כך טקסט בחשבון האינסטגרם שלהם. 
כך הם כתבו על החוויה: "נשכבנו אחד על השני ליד תחנת אוטובוס כשהתחילו היירוטים.
נסענו בכוונה בסופ״ש לעשות קמפינג בצפון. כאילו, לא ממש ממש בצפון, אזור גדות כזה, אתם יודעים איפה שחיים אנשים ״רגילים״, לא מפונים. אזור בטוח סה"כ".
 


המשיכו ושיתפו על הנסיעה, שהתחילה כרגיל: "גם לא ממש נסענו בכוונה לשם, נסענו כי אפשר וצריך לאוורר את כל הילדות שיש כאן בבית וכי היו כמה ימי הולדת משפחתיים לאחרונה ובתור משפחה מטיילת, בחרנו לטייל. קנינו פירות פה, קרטיבים שם, שמנו מוזיקה ברזילאית מה70׳s כי יש לנו איזה פטיש כזה במשפחה וכמה דקות אחרי שפנינו ימינה בצומת מחניים כשכולן בטלפונים שלהן ומבסוטות, אני שומע קולות הדף".

ים רגב, כאמור בעלה של יעל אודם כתב: "הייתי בטוח ב100% שזה בגלל שהאמצעית פתחה את החלון אבל זה היה נשמע שונה. אחרי איזה עשרה בומים כאלה אני מסתכל למעלה ורואה המון המון פסים ופטריות בשמיים. לחצתי על הברקס באינסטינקט והרכב שמאחורי התחיל לצפור. צודק תכלס. הייתי בשוק".
רגב ממשיך לספר על החוויה ועל תגובת בנותיהם למצב המורכב: "חיפשתי מקום לעצור בו, עצרנו ליד גדות שם באיזה תחנת אוטובוס ונשכבנו אחד על השני כשאוקיינוס של שאלות מילאו את האוויר: ״״אבא הנוחבות יכולים להגיע? ״אמא הרסיסים יפגעו בנו?״ ועוד שאלות שעל רובן לא היו לנו תשובות. אמא ואבא ישראליים טיפוסיים אנחנו כנראה. החלטנו שממשיכים ליעד לפגוש את שאר המשפחה ושם אמרנו שאנחנו נשארים לכל הסופש".
על סיכום החוויה הלא פשוטה שעברו, כתבו הזוג: "חיים שם אנשים וזו כנראה השגרה שלהם. במעיין פגשנו לא מעט מהם כשבאו לאוורר את הילדים גם. אנשים רגילים לגמרי, מלאים בסיפורים דומים, אוהבי ארץ, שרק רוצים להכיר אנשים, לדבר ולהמשיך להפעיל את העסקים שלהם באזור הזה בארץ. מאזור המעיין אפשר היה לראות שחלק מהרסיסים הציתו שריפה גדולה ותוך כמה דקות הגיעו המטוסי כיבוי הצהובים. היה אפשר לראות שגם באזור הר דוב התחילה דליקה".
בסופו של דבר, הם מסכמים זו בתור חוויה חשובה:" היה קסום. היה הכרחי. היה חשוב. ולא רק לנו, גם להם, לאנשים היפים שגרים באזור ה״רגיל״ הזה. סעו לשם. דברו איתם. קנו מהם. בפעם הבאה אנחנו ניסע לצפון בכוונה באמת. נזהר והכל אבל בהחלט ניסע שוב. יעלי מוסרת שהיא יודעת שהייתה אמורה לשכב על רובי ולא מתחתיה אבל היא התבלבלה".

 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מחפשת תשומי
    משועממת תתקדמי 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא סופרים אותך באין 12
    סגור
  • 1.
    את אוהבת לשכב. מה את בוכה? (ל"ת)
    ניר 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור