תקשורת ומדיה

מלכת היופי לשעבר בדרך לרדיו: התוכנית החדשה בלוח השידורים נחשפת

רוית אסף צפויה להגיש תוכנית לייף סטייל ברדיו תל אביב, ולמלא את מקומה של אשת התקשורת יעל גולדמן. אמנם מדובר בהחלפה בלבד, אולם ההערכות גורסות כי אסף עומלת על תוכנית רדיו חדשה וקבועה. מדוע מדובר בקאמבק?
מערכת ice | 
רוית אסף (צילום אור גפן)
מלכת היופי לשעבר רוית אסף שבה לתוכנית הרדיו הוותיקה שאותה הנחתה לפני כ-15 שנה, מגזין יומי שעסק בלייף סטייל ברדיו דרום. אמש (חמישי) נחשף כי אסף צפויה לשוב לכס המגישה ולשדר תוכנית ברדיו תל אביב. היא צפויה למלא את מקומה של המגישה יעל גולדמן בהיעדרה לתקופה קצובה.
על פי חשיפת מיקי לוין באתר TMI, גולדמן טסה עם משפחתה לחודש ימים לחו"ל. אמנם מדובר בהחלפה בלבד, אולם ההערכות גורסות כי אסף עומלת על תוכנית רדיו חדשה וקבועה. כל שנותר לנו הוא להמתין להתפתחויות בלוח השידורים.  לאחרונה, אסף הגיעה לפודקאסט של מיקי לוין מבית מעריב וסיפרה על הקושי בהתמודדות עם תקופת המלחמה. 

"זה משתלט קצת", סיפרה אסף, "כי התקופה מאוד קשה. אני לא מתביישת בזה ואני חושבת שצריך לטפל בזה. זה פריק קונטרול שמאבד שליטה. בעבר הרחוק שלי חטפתי התקף חרדה מאוד חזק. לשמחתי אני לא חווה את זה ביום יום, כרגע זה מהאי וודאות, מה הולך להיות. כולנו באותה סירה, אנחנו חיים באותה מדינה". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה