תקשורת ומדיה

משפחת טרסוב בעסקת ענק: קמפיין במיליון שקל

רשת גלי עולה בקמפיין חדש לרגל השקת קולקציית אביב קיץ 2024. כוכבי הקמפיין משפחת טרסוב נתנו "הצצה ראשונה" לביתם החדש בקיבוץ. הקמפיין שצולם בביתם החדש של משפחת טרסוב יעלה בתקציב הנאמד בכמיליון שקל
מערכת ice |  1
משפחת טרסוב ורשת גלי (צילום אסף לוי)
רשת גלי תעלה בקרוב בקמפיין חדש לרגל השקת קולקציית אביב קיץ 2024, במסגרתו תחשוף את מגוון המותגים ומגוון הדגמים החדשים, לעונה החמה. כוכבי הקמפיין, זו עונה שלישית, בני משפחת טרסוב: האם מורן (43), האב ג'וזף (43), ושלושת ילדיהם: אמה (9), מיילו (8) וריו (שנתיים), אשר עברו בימים אלו מעיר מגוריהם ראשון לציון לקיבוץ בשפלה.  
הקמפיין החדש של רשת גלי  יעלה בהשקעה הנאמדת בכמיליון שקל, צולם בביתם  החדש של משפחת טרסוב, בקיבוץ בשפלה, ובעצם זוהי "הצצה ראשונה" לביתם של כוכבי  הרשת וכוכבי הילדים. 

הקמפיין יעלה לקראת חג הפסח, והוא כולל בין היתר: פרסום רחב בדיגיטל, קמפיין חסויות בטלויזיה, קמפיין סושיאל, פעילות ברשתות, החברתיות ובנקודות מכירה. כמו כן במהלך העונה תקיים משפחת טרסוב מספר פעילויות לקהל הרחב, ביניהן: פגישות ייעוץ וסטיילינג עם לקוחות בסניפים, השקות, אירועים ועוד.  
גנית אלון סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה של קבוצת בריל המפעילה את רשת גלי מסרה: "רשת גלי מציעה נעליים לכל המשפחה ונותנת מענה למגוון רחב של קהלי יעד, הכולל :  גברים, נשים, וילדים.  משפחת טרסוב, הפרזנטורים של גלי כבר שנה שניה, הם המשפחה שמייצגת עבורנו את ישראל היפה מבחינת הערכים שהם משדרים אשר תואמים לערכי המותג. 
לדברי אלון: "במהלך הפעילות המשותפת תחשוף  משפחת טרסוב את הקולקציות החדשות של מגוון המותגים הרחב שמציעה רשת גלי בינהם: קאטרפילר, האש פאפיס, 361,  פישר פרייס, ועוד. הקולקציות החדשות מציעות כמיטב המסורת של הרשת נעליים שלא מתפשרות על איכות במחירים נגישים."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יופי של שמות לילדים , דוגמא לילדי ישראח (ל"ת)
    מאיר 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור