תקשורת ומדיה

בשורה במהדורות החדשות: זה גוף התקשורת שיצטרף לשידורים

קבוצת "ישראל היום" פרסמה כי היא חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם תחנות הרדיו האזורי, במסגרתו המערכת תשדר מהדורת חדשות שעתית מדי יום, החל מה-1 באפריל
מערכת ice | 
רדיו (צילום shutterstock)
קבוצת "ישראל היום" כי היא חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם תחנות הרדיו האזורי, במסגרתו מערכת "ישראל היום" תשדר בשידור חי מהדורת חדשות שעתית בכל מות השבוע, החל מה-1 באפריל. מי שיוביל את שידורי חדשות הרדיו של ישראל היום ברדיו זה איש הרדיו יוסי פישר.
המהדורות ישודרו על ידי צוות חדש של קריינים ועורכים בכירים, והן ישודרו בכל יום החל מהשעה 06:00 בתחנות רדיו ת"א - 102FM, רדיו חיפה - 107.5FM, רדיו דרום - 97FM ו-95.8FM, רדיו חם אש - 99.5FM, רדיו 90FM, רדיו 101.5.
מנכ״ל קבוצת ״ישראל היום״ עמיר פינקלשטיין בירך ואמר: ״אנחנו שמחים לבשר על מהלך תוכן משמעותי לקבוצה. שידור מהדורת החדשות מבית "ישראל היום" יאפשר לנו הגעה לקהלים רחבים נוספים והשפעה אדירה באמצעות הפצת התכנים המעולים שלנו גם בפלטפורמה רדיופונית בפריסה רחבה, לצד חשיפה נוספת לפלטפורמות הדיגיטליות שלנו ולעיתון המודפס. המהלך יאפשר לחזק ולבסס את ׳ישראל היום׳ ככלי התקשורת המשפיע ביותר בישראל״.
העורך הראשי של "ישראל היום", עמר לחמנוביץ, בירך: "ישראל היום ממשיך להתרחב ולהתבסס ככלי התקשורת המוביל בישראל, וכגוף חדשות חוצה פלטפורמות. הכניסה לעולם הרדיו היא בשורה אדירה". עוד הוסיף: "אנחנו שמחים על הצטרפותם של אנשי רדיו ותוכן מנוסים ומוכשרים לשורותינו, ואני בטוח שחטיבת הרדיו תתרום רבות להעמקת ולהעשרת העשייה המערכתית. אני רוצה להודות לדולב נישליס ולכל הדירקטוריון על הדיאלוג הפורה ועל הסיוע הרב להצלחת המהלך". 
מדריקטוריון רדיו ת״א נמסר: ״אנו שמחים ונרגשים לצאת למסע עם חברינו ב"ישראל היום". אין יותר טבעי מזה שמאזיני תחנות הרדיו שלנו, ישמעו ויתעדכנו על מה שקורה היום בישראל ובעולם מאנשי ומערכת "ישראל היום". אין לנו ספק שעם היושרה העיתונאית ואנשי המקצוע מהשורה הראשונה "בישראל היום. מאזיננו ברדיו יהנו ממהדורות חדשות ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה