תקשורת ומדיה

גיא לרר במתקפה חריפה: "תזכירו לו שהוא חלאה שפלה, איש מתועב"

סוכן הדוגמניות לשעבר שי אביטל, אשר מתנהלת בימים אלו חקירה כנגדו בעוון הטרדות מיניות, "חזר" לאחרונה לרשתות החברתיות והעלה תיעוד שלו מהכותל תחת הכיתוב "כמה שאני אוהב אותך בורא עולם". הדבר הצליח לעורר את זעמו של גיא לרר, שכתב: "יש לי בחילה עמוקה מה"חזרה" שלו"
מערכת ice |  1
גיא לרר, "הצינור" (צילום רשת 13)
שי אביטל היה אחד מסוכני הדוגמניות המוכרים בישראל, כשהוא ייצג שמות מוכרים בתעשייה ובהן נטע אלחמיסטר, אסתי גינזבורג וטיילור מלכוב. לפני כשנתיים נחשף תחקיר מקיף ובו השתתפו דוגמניות אשר דיווחו על הטרדות מיניות מצידו של אביטל, וזה בתגובה הכחיש את כל אשר יוחס לו. בהמשך הוא אף עזב את ישראל ועבר להולנד, אך הוחזר במסגרת הסכם הסגרה. היום (ראשון), החליט אביטל לשתף את עשרות אלפי העוקבים שלו בתיעוד שלו מהכותל עם הכיתוב: "כמה שאני אוהב אותך בורא עולם".
עוד הוסיף אביטל: "מה שאתה מדויק וכמה שאתה מרגש. באתי להגיד לך תודה תודה ועוד פעם תודה, על מסע מרגש שלא יכולתי לבקש מתנה אחרת",. לסיכום הוא איחל חג פורים שמח לעוקביו. הדבר בהחלט הצליח לעורר את זעמו של גיא לרר, מי שבעצמו דיבר עם נשים שנפגעו במסגרת הפרשייה הזו.
 
 
לרר החליט לפרסם פוסט נוקב באינסטגרם ובו כתב: "יש לי בחילה עמוקה מה"חזרה" שלו לרשתות החברתיות. בבקשה אל תתנו לאיש המתועב הזה לחשוב שהחיים פשוט יכולים לחזור למסלולם בגלל שמלחמה עכשיו ולמי אכפת". את דבריו הוא חתם באמרה: "תזכירו לו בכל מקום שהוא חלאה שפלה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עים ביבי או בלי צריך רפורמה
    אורה 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לכם את מי להאשים רק את הפרקליטות ובתי המשפט כך מבינים שצריך רפורמה עים ביבי בלי ביבי צריך רפורמה משפטית בכדי שאנשים יפסיקו לחטוא ולצאת בראש גאון כאילו עשו מעשה נכון ולצחוק על הקורבנות
    סגור