תקשורת ומדיה

מייגן מרקל חושפת שעברה התעללות: "זה לא זניח, זה פשוט אכזרי"

מייגן מרקל, הדוכסית מסאסקס, התראיינה שבוע שעבר על נושא הבריונות ברשת וחשפה כי עברה בריונות בעצמה כשהייתה בהריון: "זה ממש גורם לך לחשוב למה אנשים יכולים להיות כאלו מלאי שנאה"

מערכת ice | 
מייגן מרקל (צילום פייסבוק/ מייגן מרקל)
מייגן מרקל, אשתו של הנסיך הארי, חשפה שבוע שעבר (שישי), באירוע בפסטיבל "South By Southwest" באוסטין, שבטקסס, שם היא פתחה את הנושא במשפט: "אני שומרת מרחק מהמדיה החברתית כרגע לרווחתי האישית".
עוד המשיכה מרקל בנושא: "רוב ההתעללות והבריונות שחוויתי ברשתות החברתיות ובאינטרנט היה כשהייתי בהריון הראשון והשני שלי, עם בני הקטן ארצ'י וביתי ליליבת, עם כל אחד מהם בנפרד".
"כשאתה חושב על זה, זה ממש גורם לך לחשוב, למה אנשים יכולים להיות כאלו מלאי שנאה" אמרה הדוכסית מסאסקס, והמשיכה: "זה לא סתם איזה משהו זניח, זה פשוט אכזרי".
מרקל סיימה את הריאיון במסר על הרשתות החברתיות: "ברשתות חברתיות מסוימות שכחנו להיות אנושיים, וזה חייב להשתנות. אני מבינה שיש שורה תחתונה, אני מבינה שגם הרבה כסף מונח על הכסף ונעשה דרך אותן הרשתות, אבל גם אם הרשת מייצרת משכורת, זה עדיין לא הגיוני".
בעקבות הבריונות שחוותה מרקל בזמן שהייתה בהריון, היא ביקשה מחברות המדיה עזרה במאבק נגד ההתעללות שעברה שכללה הערות סקסיסטיות וגזעניות. כמו כן, צוות הארמון הקדיש משאבים נוספים לסינון ומחיקת תגובות על מייגן ולחסימת חשבונות טוויטר ואינסטגרם פוגעניים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה