תקשורת ומדיה

המשפחות השכולות הגיעו לעורכי העיתונים הגדולים וזו בקשתן

בעקבות קמפיין שיצא בסוף השבוע האחרון שעשה שימוש ציני בשכול, פונים בפורום הגבורה למערכות התקשורת ומבקשים מהן להשפיע על שינוי השיח: "מצפים שתעבירו את המסר של גבורת הנופלים והצוואה שהם הותירו אחריהם"
דוד זולדן | 
עיתונים (צילום פלאש 90/ אוראל כהן)
משפחות שכולות מפורום הגבורה פנו לעורכים ומו"לים בתקשורת הישראלית בבקשה לא לאפשר לגורמים קיצוניים להחליש את רוח הלחימה. הפנייה נעשתה לאחר שבסוף השבוע האחרון פורסמו מודעות בעיתונות הכתובה שניצלו את השכול של המשפחות על מנת לקדם צרכים פוליטיים. בפורום הגבורה, בו חברות למעלה ממאה משפחות של נופלים במלחמת חרבות ברזל, אומרים כי לעיתונות יש אחריות למסרים שיוצאים, ויש צורך לקדם את המסר של הגבורה שהותירו אחריהם הנופלים.
במכתבן, כותבות המשפחות השכולות: "אנו, מעל 100 משפחות שכולות החברות בפורום הגבורה - פורום נופלי מלחמת חרבות הברזל. מטרתנו היא לחזק את רוח הלחימה ואת רוח הניצחון זאת מתוך צוואת יקירנו שנפלו בגבורה. בני משפחתנו הגיבורים יצאו בשבעה באוקטובר מתוך מסירות נפש ורצון להביא ניצחון לעם ישראל ורוח של גבורה לאחר האסון הכבד שפקד את מדינתנו". 
"לצערנו, בימים האחרונים פורסמו בחלק מהעיתונות הכתובה בישראל מספר מודעות פוליטיות שעושות שימוש בזכר הנופלים ובגברותם לצרכים פוליטיים. מדובר במודעות פסולות ופוגעניות אשר פוגעות בנו כמשפחות השכולות באופן קשה, ועושות שימוש אסור בציפור נפשה של החברה הישראלית, נופלי המלחמה. מלבד זה המודעות פוגעות גם ברוח הלחימה וברוח הניצחון ומנצלות באופן ציני ובוטא את השכול על מנת ליצור קרע בעם ולהחליש אותו", כותבות המשפחות השכולות.
עוד כותבות המשפחות במכתבן למערכות התקשורת בישראל, "אנו, המשפחות השכולות פונים אליך, ולכלל מערכות התקשורת בישראל, וקוראים שלא לשתף פעולה עם כל פרסום אשר מחליש את צה"ל, פוגע במלחמה, פוגע בערך הניצחון, פוגע בזיכרון הנופלים ובגבורתם ועושה שימוש ציני בשכול. כמו כן, אנו מבקשים ממכם שלא לתת לגורמים קיצוניים להחליש את רוח העם ואת רוח הגבורה בכלל, ובפרט בימים אלו שבהם חיילנו מחרפים את נפשם בחזיתות השונות, והכל מתוך גבורה מטרה להביא ניצחון לעם ישראל".
"בנוסף, אנו מצפים מכלל מערכות התקשורת בישראל להתגייס למען חיזוק צה"ל, לתת רוח גבורה בעם ולדחוף לניצחון. יש לקחת את גבורת הלוחמים ולפעול ברוחה ולאורה על מנת לנצח את אויבנו ולהביא כבוד לעם ישראל. יש לכם אחריות גדולה למסרים שאתם מעבירים, וככאלה אנו מבקשים ומצפים שתעבירו את המסר של גבורת הנופלים והצוואה שהם הותירו אחריהם", נכתב במכתב של המשפחות מפורום הגבורה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה