תקשורת ומדיה

מייקל ג'יי פוקס בכסא גלגלים ובמצב בריאותי מורכב: כך עלה לבמה

השחקן ההוליוודי וכוכב "בחזרה לעתיד" - מייקל ג'יי פוקס, שידוע כחולה במחלת הפרקינסון, עלה לבמה בטקס פרסי האקדמיה הבריטית כשהוא על כיסא גלגלים וגרם לקהל להתרגש עד דמעות

מערכת ice | 
מייקל גיי פוקס באוסקר (צילום אינסטגרם)
אתמול (ראשון) נערך ברויאל פסטיבל הול שבלונדון טקס הבאפט"א, (פרס האקדמיה הבריטית לקולנוע). הסרט "אופנהיימר" יצא אם לא פחות מ- 7 פרסים. דייויד טננט ("דוקטור הו"), הזמין את מייקל ג'יי פוקס לבמה להעניק את הפרס ל'סרט הטוב ביותר'. 
טננט הזמין אותו ואמר: "הוא אגדת קולנוע אמיתית. הוא היה כוכב הסרטים של שנות ה-80, קרנות הצדקה שלו אספו תרומות בסך יותר משני מיליארד דולר, הוא היה מרטי מקפליי בסרטי 'בחזרה לעתיד' - קבלו את מייקל ג'יי פוקס!".
פוקס (62) עלה לבמה כשהוא נעזר בכיסא גלגלים בשל מחלת הפרקינסון שפקדה אותו לפני מספר שנים. השחקן זכה למחיאות כפיים סוערות. פוקס עצמו הועמד לפרס באפט"א על סרט הדוקו הטוב ביותר עבור Still: A Michael J Fox Story.
סרט בו הוא משתף את חייו לצד מחלת הפרקינסון, הסרט מלווה את פוקס מילדותו שבקנדה, דרך הפריצה ההוליוודית ועד הבשורה על מחלת הפרקינסון וההסתגלות לחיים עימה. למרות האהבה הרבה מהקהל, הסרט של פוקס הפסיד  לדוקו המדובר "20 ימים במריופול", שעוסק בעיתונאי מטיסלב צ'רנוב, שסיקר את המלחמה מול רוסיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה