בארץ

סגן מנהל ביה"ס נעצר לאחר שצילם מצבים אינטימיים בשירותים בקניון

אברהם אבנעים, סגן מנהל בית ספר ממעלה אדומים, חשוד שצילם מצבים אינטימיים בשירותים בקניון במעלה אדומים. סנגורו של החשוד טען: "נרמסו זכויותיו של מרשי ונמנעה ממנו עד כה האפשרות להיוועץ בעו"ד

מערכת ice |  1
מעצר (צילום freepik)
הותר לפרסום: אברהם אבנעים (52), סגן מנהל בבית ספר במעלה אדומים נעצר ונחקר במשטרה בחשד שצילם עוברי אורח וקטינים בשירותים בקניון בעיר. החשוד, נעצר על ידי חוקרי תחנת מעלה אדומים בעקבות תלונה שהוגשה בתחילת ינואר, לפיה אבנעים צילם את הקורבנות בתאי השירותים על מנת להגיע לסיפוק מיני.
השופט גד ארנברג החליט להאריך את מעצרו של אבנעים בשלושה ימים. "אין ספק שקיים חשד סביר שהמשיב מעורב במיוחס לו. למעשה, בחקירתו המשיב הודה. מדובר בעבירות שיש בהן מידה של מסוכנות. מדובר בצילום קטינים בין היתר".
סנגורו של סגן המנהל, עו"ד חן הולנדר אמר: "טענותינו קיבלו ביטוי בהחלטת בית המשפט ואני מקווה שיופנמו וזכויותיו של מרשי תישמרנה מעתה. כך גם כולי תקווה שהחקירה תסתיים ומרשי ישוחרר מהמעצר בהקדם".
מעיריית מעלה אדומים נמסר בתגובה: "לעירייה נודע אתמול בלילה בדבר המעצר אך טרם ידועים לה הפרטים המלאים על החקירה וממצאיה. עם קבלת הפרטים מאת המשטרה העירייה תשקול באילו אמצעים יש לנקוט מיידית ותקבל ייעוץ משפטי בנידון".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שי 02/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קולטים שסגן מנהל הזה היה מפקח במשרד החינוך.. שכבר מזמן היו תלונות עליו על התלהמות ... ובכל זאת קודם אתם קולטים שהאיש הזה היה מרצה על מיניות ומעיד בסופו של דבר שהוא רוצה לגלות שהוא נאנס בילדתו. אתם מבינים שהוא אהב גברים??? מזעזע. ראשי כל המשרדים הממשלתיים. בושה. צריך להרקב בכלא
    סגור