בארץ

רה"מ נתניהו גינה את דברי גוטליב וזעם: "איפה הייתם כשתקפה אותי?"

לצד קידום תנאי המתווה של עסקת החטופים, עסקו חברי הקבינט הביטחוני באמירותיה מעוררות המחלוקת של חה"כ טלי גוטליב. לאחר שגינה את דבריה של גוטליב, רה"מ תקף את הנוכחים: "איפה הייתם כשהיא תקפה אותי?"
מערכת ice |  4
טלי גוטליב, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, יונתן זינדל)
אתמול (חמישי) התכנסו חברי הקבינט הביטחוני במטרה לדון במתווים לעסקת חטופים. בעת הדיון, חברי הקבינט התייחסו לדבריה מעוררי המחלוקת של חה"כ טלי גוטליב שצייצה השבוע ברשת X כי בעלה של מובילת המחאה, שקמה ברסלר, שוחח עם יחיא סינוואר לפני אירועי הטבח שהתרחשו ב-7 באוקטובר.
בעת הדיון, השרה מירי רגב פנתה לראש השב"כ רונן בר ושאלה: "ראיתי את הפרסומים של טלי גוטליב על בעלה של שקמה ברסלר. האם יש דברים בגו?". בתגובה לשאלתה, ענה בר: "אין, זה פשוט שקר. מה שהיא עשתה זו חציית קו אדום". לאחר שהתבקש לגנות את דבריה של חה"כ גוטליב, רה"מ נתניהו הכריז בדיון כי הוא אכן מגנה את אמירותיה ולצד זאת תקף את הנוכחים ואמר: "איפה הייתם כשהיא תקפה אותי?". 
על רקע טענתה של חה"כ גוטליב כי בעלה של מובילת המחאה שוחח עם סינוואר לפני התרחשות אירועי הטבח של ארגון הטרור "חמאס", היום (שישי) פנו עורכי הדין של שקמה ברסלר לחה"כ גוטליב בדרישה כי על האחרונה לוותר על החסינות הפרלמנטרית שלה מפני הוצאת צווים משפטיים נגדה.
במכתב החריף שנשלח לחה"כ גוטליב נכתב: "דברייך הם בגדר אסופת שקרים בוטים וזדוניים, מהחל ועד כלה. פרסומם באופן שיטתי על ידי נציגת ציבור בניסיון לשוות להם אמינות – הוא תופעה בלתי נסבלת ובלתי נסלחת".
לצד הטענות כי דבריה של גוטליב מהווים עבירה על לשון הרע, טענו עורכי דינה של ברסלר כי זו דורשת מחברת הכנסת לוותר על החסינות הפרלמנטרית שלה: "על מנת להסיר כל ספק, מצאה מרשתנו לנכון לפנות אלייך, ולהזמינך להודיע מראש כי את מוותרת על כל טענה בקשר עם חסינותך לפי חוק חסינות חברי הכנסת, זכויותיהם וחובותיהם, התשי"א1951-על מנת שפרסומייך הכוזבים והדיבתיים יוכלו להיבחן בבית המשפט".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ראש ממשלה כזה חסר בטחון עצמי (ל"ת)
    איזה אפס 01/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ראש ממשלה כזה חסר בטחון עצמי (ל"ת)
    איזה אפס 01/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אוי אוי אוי, צעקה עליי! זה הכל קשור רק בי! בי-בי! (ל"ת)
    אלמוני 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אתה נבחר ציבור
    דודי 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל בקורת עליך היא לגיטימית במסגרת החוק,עובדי ציבור אינם יכולים להגן על עצמם במיוחד אלה העוסקים בבטחון ישראל.הם אינם יכולים להגן על עצמם ואינם יכולים להסתכן בחשיפת שמם.עליהם אתה צריך להגן מפני אנשי הפייק והרעל
    סגור