בארץ

הזעקה של משפחות החטופים: "מוכן להידרס מול משאיות הסיוע"

לרגל ציון יום הולדתו של התינוק כפיר ביבס, השבוי בידי החמאס, נציגי משפחות החטופים קיימו מסיבת עיתונאים ובה הם פנו לקבינט המלחמה: "נתנו לראש הממשלה 100 ימי חסד, הוא אמר ב-7 באוקטובר מכאן והלאה אני אחראי. ביבי, ימי החסד שלך נגמר", אמר דניאל אלגרט
מערכת ice | 
הפגנות משפחות החטופים (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
היום (חמישי), ציינו במטה משפחות החטופים את יום הולדתו של כפיר ביבס בן השנה, החטוף הצעיר ביותר שמצוי בשבי החמאס. כחלק מהאירוע, נציגי המשפחות קיימו מסיבת עיתונאים בה הם פנו לקבינט המלחמה.
דניאל אלגרט, שאחיו מוחזק בשבי החמאס כבר יותר ממאה יום, אמר: "נתנו לראש הממשלה 100 ימי חסד, הוא אמר ב-7 באוקטובר מכאן והלאה אני אחראי - הוא קיבל מאיתנו 100 ימים. ביבי, ימי החסד שלך נגמרו, אתה עכשיו צריך להביא תוצאות. אנחנו נחסום את הסיוע ההומניטרי בגופנו, אני מוכן לעמוד על הכביש כשמשאיות הסיוע יגיעו ולהידרס. אנחנו נעשה פעולות קיצוניות מאוד שיזעזעו פה את המדינה והעולם".
גם שיר סיגל, ששני הוריה נחטפו מביתם בכפר עזה ב-7 באוקטובר, אמרה: " אני כאן אחרי שיחה עם כל המשפחות בשביל להגיד שלנו נמאס. נמאס לנו לחכות, נמאס לנו שאתם עובדים עלינו שאתם עושים הכל. אתם לא עושים הכל, אבא שלי בעזה 104 ימים ואתם לא עושים הכל כדי שהוא יחזור לכאן".
אלה בן-עמי, שאמה חזרה מהשבי אך אביה עדיין מוחזק ברצועת עזה, זעקה: ""אמא שלי שבה משבי חמאס ואבא שלי, אוהד, עדין נמצא שם. אמא שלי חזרה לפני 50 ימים, היא חזרה במצב שאמרה שאם היא הייתה נשארת שם עוד שבוע היא לא הייתה שורדת. עכשיו יש שם 136 חטופים שנמצאים שם באותו המצב, כפול זמן ממנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה