בארץ

"עוצרים ומזדהים": המשק ישבות לציון 100 ימים לשבת השחורה

הבוקר בשעה 11:00 המשק ישבות  ל-100 דקות, לציון 100 ימים לשבעה באוקטובר ולשבי החטופים בידי חמאס. "זו ההזדמנות של כל אחד מאתנו לעצור למאה דקות, לצאת כקול אחד, לקרוא להשיב את הבנים והבנות שלנו מעזה, להביע תמיכה בחיילים שמחרפים את נפשם, לחבק את המשפחות השכולות ולהמשיך להילחם על הבית", כך לדברי יו"ר ההסתדרות 

מערכת ice |  1
הפגנות משפחות החטופים (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
היום (ראשון), ישראלים וישראליות ברחבי הארץ, יחד עם מאות אלפי עובדים ומאות רבות של מקומות תעסוקה יעצרו את פעילותם בשעה 11:00 למאה דקות, לציון מאה ימים לשבעה באוקטובר. 
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ינאם בעצרת הגדולה שתתקיים בכיכר החטופים בתל אביב, בתום צעדה שתצא מבית הוועד הפועל. עצרת מרכזית תתקיים גם בכיכר ספרא בהובלת מרחב ירושלים של ההסתדרות.
בר-דוד ציין לקראת השביתה: "היום זו ההזדמנות של כל אחד ואחת מאתנו לעצור למאה דקות, לצאת כקול אחד, לקרוא להשיב את הבנים והבנות שלנו מעזה, להביע תמיכה בחיילים שמחרפים את נפשם, לחבק את המשפחות השכולות ולהמשיך להילחם על הבית".
בין החברות והגופים שמשתתפים ביוזמת "עוצרים ומזדהים" של ההסתדרות: בזק, פרטנר, סלקום, פלאפון, META - פייסבוק ואינסטגרם, SAP, פלייטיקה, BigId, לאומי דיסקונט, פועלים, ישראכרט, מגדל, מנורה-מבטחים ועוד. 
נזכיר כי אמש (מוצ"ש) עם פתיחת העצרת, הוקרנה הצהרה של נשיא צרפת עמנואל מקרון בה הוא אמר: "נעשה הכול כדי להחזיר את כולם הביתה, אתם יכולים לסמוך עלי. האומה הצרפתית נחושה שאוהד ועופר יחזרו אל ילדיהם ששוחררו, שאוריון ישוחרר, ושכל חטופי מתקפת הטרור מ-7 באוקטובר ישוחררו. אסור להיכנע, אסור לוותר - לעולם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ש שהסתדרות תדאג למילואימניקים שנפגעו כלכלית (ל"ת)
    ישראלי 01/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור