בארץ

חברת החשמל בשיתוף פעולה מבורך: "מובטח להן מקום עבודה יוקרתי"

חברת החשמל מקדמת את תוכנית ההכשרה לבנות המגזר החרדי, במטרה לשלב אותן בתפקידי מפתח בשוק העבודה. ברכה גוטרמן, מנהלת שלוחת בני ברק של המרכז החרדי: "התלמידות מקבלות תגבורים, סיוע לימודי וליווי אישי על ידי רכזים מומחים"

מערכת ice | 
זוג חרדים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
החודש יצאה לדרך תוכנית ההכשרה המיוחדת, בהובלת חברת החשמל. אותה תוכנית הכשרה שנערכת באופן תדיר, התקיימה החודש בשלוחת בני ברק במרכז החרדי. התוכנית המדוברת, כוללת הכשרה של הנשים החרדיות בתחום הנדסת החשמל, במסגרת חברת החשמל, תוכנית עתידאים ומרכז הכוון.
במסגרת הפרויקט המיוחד, בוגרות התוכנית יקבלו כלים וידע מקצועיים בתחום החשמל, אשר יעזרו להן להשתלב כראוי בתפקידי מפתח בשוק העבודה בהמשך דרכן. במחזור הקודם שהתקיים בשלוחת ירושלים של המרכז החרדי, 18 בוגרות שסיימו את לימודיהן הצליחו להשתלב בתפקידים חשובים בתחום החשמל.
שלומי צרפתי, סמנכ"ל משאבי האנוש בחברת החשמל, סיפר על פעילות חברת החשמל בשילוב הנשים החרדיות בשוק העבודה: "אין זה סוד שחברת החשמל מושקעת בשנים האחרונות ביתר שאת בניסיונות לייצר מעגלי תעסוקה והתפתחות מקצועית עבור מגזרים שונים וחשובים בחברה".
עוד הוסיף: "מסלולים אלה מרחיבים את כוח העבודה האיכותי של חברת החשמל, ונעשה הכול כדי להמשיך בשותפות עם המרכז החרדי ולחזק את המשק". ברכה גוטרמן, מנהלת שלוחת בני ברק של המרכז החרדי, בירכה על תוכנית ההכשרה של בנות המגזר החרדי: "הבשורה הגדולה של המסלול נעוצה בעובדה שהתלמידות יודעות כבר בתחילתו שמובטח להן מקום עבודה יוקרתי ונחשק במשרדי חברת החשמל, בסביבה חרדית מותאמת ותומכת".
עוד ציינה גוטרמן, כי בנות המגזר החרדי נהנות מהטבות רבות במסגרת תוכנית ההכשרה: "המסלול, שנערך בשיתוף חברת החשמל ותוכנית 'עתידאים', ממומן במלואו לעומדות בקריטריונים, כשהתלמידות מקבלות תגבורים, סיוע לימודי וליווי אישי על ידי רכזים מומחים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה