בארץ

צה"ל בהודעה דרמטית: הבחירות לרשויות המקומיות יידחו?

לאחר שנדחה כבר בשל המלחמה הנוכחית, מועד הבחירות של הרשויות המקומיות עולה שוב לכותרות. צה"ל הודיע לממשלה כי 688 משרתי המילואים אשר מתמודדים בבחירות לא ישוחררו 
מערכת ice |  1
כוחות צה"ל בעזה (צילום דובר צה"ל)
על רקע דחיית הבחירות המקומיות לתאריך ה-27 בפברואר במקום בינואר, צה"ל מודיע לממשלה כי הוא לא יוכל לשחרר את 688 משרתי המילואים אשר מתמודדים בבחירות לרשויות המקומיות.
באותה הודיעה רשמית שהגיעה היום (שישי) לממשלה על ידי צה"ל, הודגש כי סיכוי גבוה שלא ישוחררו משרתי המילואים אשר מתמודדים לבחירות ב-144 הרשויות המקומיות. כאמור, הבחירות היו צריכות להיערך בסוף חודש אוקטובר, אך בשל המלחמה הנוכחית נדחו למועד אחר.
לצד העובדה כי משרתי המילואים שמתמודדים בבחירות ממתינים להחלטת בג"צ על קיום האירוע בינואר, הממשלה צפויה לדחות שוב את המועד לסוף חודש פברואר. על פי הנחיות הצבא, משרתי המילואים אשר מתמודדים לבחירות לרשויות המקומיות אינם יכולים לבצע תעמולת בחירות או לפרסם קמפיינים כאלו ואחרים בזמן שירותם.
ביום רביעי האחרון, הוצעה פשרה על ידי רה"מ בנימין נתניהו כי צה"ל יביע את דעתו בנושא מועד הבחירות. על פי פרסומים רבים, בראשון הקרוב צפויה הממשלה להתכנס שוב ולהחליט על מועד אחר לקיום הבחירות ברשויות המקומיות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לדחות לפחות לחודש מאי
    אבי 12/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חייבים
    סגור