בארץ

בן גביר נגד גנץ: המחלוקת בין השניים הרבה יותר עמוקה משחשבנו

השר לביטחון לאומי בן גביר מציג עוינות פומבית נגד השר בקבינט בני גנץ. "המחלוקת שלי עם בני גנץ, שאני רוצה להכריע את המלחמה, ובני גנץ לא רוצה לעשות את זה", צייץ השר בחשבון ה-x שלו
מערכת ice |  1
בני גנץ, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, יונתן זינדל)
אמש (רביעי), השר וחבר קבינט המלחמה בני גנץ, תקף את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר על רקע הצהרתו שלא להאריך את כהונת נציבת שב"ס קטי פרי. "לצערי, בימים האחרונים, יש מי שמרשים לעצמם לחזור לשישי באוקטובר. מי שמשתלחים במפקדי צה"ל שפועלים לילה ויום כדי לשמור על ביטחוננו".
עוד הוסיף גנץ כי: "מי שיושבים בקבינטים בלילות, ומזרימים בעצמם או מטעמם רעל ברשתות בימים. מי שחושבים שאפשר להחליף ראשי זרועות ביטחוניות בזמן מלחמה, תוך פגיעה בביטחון ופגיעה בלכידות שלנו", אמר. 
בתגובה לכך, פרסם השר בן גביר בחשבון ה-x שלו: "המחלוקת שלי עם בני גנץ הרבה יותר עמוקה מהארכת כהונתה של נציבת שב"ס. אותה נציבה שניהלה מו"מ עם החמאס שאני אמרתי לה שהמדיניות שלי הפוכה".
עוד הוסיף ואמר: "המחלוקת שלי עם בני גנץ, היא על העובדה שהוא בעד להכניס דלק לחמאס ואני מתנגד לדבר הזה. המחלוקת שלי עם בני גנץ, זה העובדה שהוא בעד לתת הומניטרי בלי שום תנאים, ואני אומר הומניטרי תמורת הומניטרי. המחלוקת שלי עם בני גנץ, שאני רוצה להכריע את המלחמה, ובני גנץ לא רוצה לעשות את זה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק בן גביר
    עפרה 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השר בן גביר תודה על הקול השפוי אל תרא ואל תחת
    סגור