בארץ

פיילוט ההסעות בוטל - וחזר שוב: "עוד סממן להדתה הגוברת בצה"ל"

צה"ל הפעיל מערך הסעות מאזור ת"א לבסיס ליד ירושלים במהלך סופי שבוע, אך זה בוטל בהוראת הרבנות הצבאית. לאחר זעם רב של החיילים שהיו צריכים להסתמך על טרמפים, הפיילוט חזר. "עוד סממן להדתה ההולכת וגוברת בצה"ל", אמר חייל מילואים
מערכת ice | 
התחבורה הציבורית בישראל משותקת (צילום shutterstock, פלאש 90/ יוסי זמיר, חיים גולדברג)
כחלק מהמלחמה, צה"ל החל פיילוט חדש של הסעות לבסיס ליד ירושלים במטרה לעזור לחיילים תושבי אזור ת"א. הפיילוט בהמשך בוטל, אך כעת, לאחר זעם נרחב בקרב המילואימניקים – הוא חזר לפעול שוב.
הפיילוט החל לפעול בסופי שבוע וחיילים תיארו אותו כמוצלח במיוחד. ע"פ פרסום ב-ynet, אתמול, חיילי המילואים קיבלו הודעה ההסעות מבוטלות עקב דרישה של הרבנות הצבאית. כעת, יממה אחת לאחר שהודיעו כי בוטל, הם קיבלו הודעה חדשה ובה נשלח לו"ז חדש של הפרויקט: "כולל ימי שישי-שבת".
חיילים רבים מתארים מצב בו הם הסתמכו על טרמפים ועל תחבורה ציבורית שפעלה בסופי שבוע. עם זאת, בשבועות האחרונים הוחלט להפסיק את הפעלת הרכבות בסופי שבוע, לאחר שבצבא הודיעו למשרד התחבורה כי "אין צורך בכך", בטענה שהם מפעילים בעצמם הסעות ייעודיות לחיילים בסופי השבוע.
"מבחינתי זה עוד סממן להדתה ההולכת וגוברת בצה"ל", אמר חייל מילואים שכמו רבים נדרש להסעה בסופי השבוע. "זה קורה לאחר שביטלו את הפעלת הרכבת בשבת בתירוץ של חוסר ביקוש - מה שלא ממש נכון כשאני מסתכל עליי ומסביבי, ואני בטוח שזו לא העדות היחידה להצבת הדת כעליונה על צורכי החיילים בצה"ל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה