בארץ

גלנט מתפוצץ על בן גביר: "פוליטיקאים חסרי אחריות שפוגעים במפקדים"

שר הביטחון זועם על השר לביטחון לאומי ושרת התחבורה שתקפו את הרמטכ"ל הרצי הלוי בישיבת הקבינט: "מנסים ליצור הון פוליטי על גבם של המפקדים הנושאים בעול המלחמה"
מערכת ice |  1
יואב גלנט, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ שריה דיאמנט, יונתן זינדל)
שר הביטחון יואב גלנט מיהר לפרסם הערב (שלישי) בחשבון הטוויטר שלו הודעת גיבוי לרמטכ"ל, הרצי הלוי, בעקבות הפרסומים שדלפו לתקשורת מישיבת הקבינט על העימות החריף בין הרמטכ"ל לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, ושרת התחבורה מירי רגב.
"מדינת ישראל וצה״ל זכו ברמטכ״ל אמיץ, ערכי ומנוסה בתקופת מלחמה קשה ומורכבת", כתב שר הביטחון. "צה״ל ימשיך ויפעל בנחישות, בהתאם למצפן הערכי המבוסס על מסורת ישראל, החוק ורוח צה״ל. אמשיך לגבות את צה״ל והרמטכ״ל, למול פוליטיקאים חסרי אחריות המנסים ליצור הון פוליטי על גבם של המפקדים הנושאים בעול המלחמה".
 
קודם לכן פורסמו ציטוטים קשים מישיבת הקבינט שהתקיימה אתמול, כאשר השרה רגב שאלה למה מדיחים את החיילים שקראו 'שמע ישראל' במסגד בג'נין? ורה"מ קטע את הויכוח שהתפתח. אולם לאחר צאתו של נתניהו מהחדר, התלהטו שוב הרוחות ובן גביר אמר: "אוי ואבוי אם הם יודחו. הפכתם זבוב לפיל, סתם יצרתם כותרות, זה פוגע בחיילים".
הרמטכ"ל ניסה להבהיר שלגבי חיילים הצבא מחליט, אך בן גביר התעקש שהוא הדרג המדיני והוא המחליט. בשלב זה הגיב הרמטכ"ל: "אל תאיים עליי, אני אחליט מה ערכי ומה לא בצה"ל".

בן גביר פרסם גם הוא תגובה הערב בטוויטר שלו: "השיח שלי עם הרמטכ"ל אמש היה מכובד אך נוקב: דרשתי ואני דורש גם כעת להחזיר את החיילים שקראו שמע ישראל במסגד לפעילות באופן מידי, ולא לפגוע במורל של חיילי צה"ל שנלחמים עבור כולנו. לטעמי ההחלטה להדיח אותם משירות פוגעת בכל חיילי צה"ל!".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם היו צועקים בבית כנסת אללה ועכבר מב מירי היתה עושה
    ישראלי 12/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צהל לא פוליטי ולא דתי הגברת סיבוני ,את עכשיו מרגישה מיותרת ועלובה .היית דוברת צה"ל בהתנתקות וראו כמה את כלום ואז בלבנון הבינו שזה היה פעמיים כלום .יעני אפס בריבוע
    סגור