בארץ

העסק שלכם נפגע בעקבות המלחמה? היריד שיוקם בתל אביב הוא בשבילכם

יוזמות רבות הוקמו בארץ למען בעלי העסקים שנפגעו כתוצאה מהמלחמה, אחת היוזמות שהתקיימו וכעת תתקיים פעם נוספת, היא קיום יריד למען העסקים שנפגעו בקווי העימות, בו אזרחים יוכלו לרכוש מוצרים כחול-לבן
מערכת ice | 
יריד עסקים (צילום אלכס קולומויסקי, מערך ההסברה קק"ל)
לאחר שקיימו יריד בשבוע שעבר ואותו הגדירו כהצלחה, ארגון העובדים של קק"ל וההסתדרות החליטו כי יקיימו יריד נוסף, למען בעלי עסקים שנפגעו כתוצאה מהמלחמה. היריד יתקיים בימי שישי ה-15.12 ו-22.12, בין השעות 9:00-14:00 בהאנגר 11 בתל אביב.
במסגרת היריד, האזרחים יוכלו לרכוש מוצרים כחול לבן ובעלי העסקים שיהיו מעוניינים להקים שם דוכן לא יצטרכו לשלם, על פי היוזמים, דמי שכירות, חשמל, ולא שום עלות נוספת.
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, מסר: "ההסתדרות פועלת בדרכים שונות כדי לסייע לתושבי המדינה, לעובדות ולעובדים ולבעלי העסקים, בתקופה קשה זאת. אני מודה על שיתוף הפעולה עם ארגון עובדי קק"ל בראשות ישראל גולדשטיין, וקורא לציבור להגיע, לתמוך, לחזק ולרכוש תוצרת ישראלית איכותית ביריד. יחד ננצח ויחד גם נשקם ונתמוך בכלכלה הישראלית, החל מהתעשיות הגדולות ועד החקלאי בשטח או בעלת העסק הקטן, מפעלי חיים שנקלעו למצוקה קשה מאז פרוץ המלחמה".
יו"ר ארגון העובדים הארצי של קק"ל, ישראל גולדשטיין אמר: "לאחר ההצלחה הגדולה של האירוע הקודם, נשמענו לבקשות העסקים שנפגעו במלחמה ופתחנו עבורם ימי שישי נוספים. עובדי ועובדות קק״ל וחברינו בהסתדרות נרתמו למען תושבי העוטף והצפון על מנת להפיק יריד מכירות נוסף, שבו תינתן הזדמנות לעסקים הנפלאים האלה להגיע ולהתפרנס בכבוד. אנחנו קוראים לציבור להגיע לקנות כחול לבן ולחזק את הכלכלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה