בארץ

אלמוג כהן תוקף: "קורא למשפחות החטופים להתנער מהאיש המסוכן הזה"

בין חבר הכנסת מעוצמה יהודית לחלק ממשפחות החטופים יש חילוקי דעות שנשמעו בבירור בדיון בכנסת. כעת הוא פנה למשפחות וביקש מהם להתנער מהאיש שלדבריו, "מומחה בענייני טרגדיות ומינופם"
מערכת ice |  1
אלמוג כהן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
הפגישה שנערכה בין משפחות החטופים וקבינט המלחמה עורר סערה גדולה וחשף את המחלוקות הקשות בין חלק מהמשפחות. כאשר יש מי שפועל בקו לוחמי ומרבה לתקוף את מקבלי ההחלטות, יש בקרב המשפחות מי שטוען שיש לאמץ גישה שונה.
אחד האנשים שעומד ב"עין הסערה" הוא רונן צור, אשר מנהל את מטה המשפחות. חבר הכנסת ממפלגת עוצמה יהודית, אלמוג כהן, התראיין אמש (מוצ"ש) לערוץ 14 ושם מתח ביקורת חריפה על צור ואף פנה למשפחות החטופים בשידור וקרא להן להתנער ממנו.
"אני מוכרח לומר משהו שהוא קצת לא פופוליסטי ולא נחמד להגיד אותו", אמר כהן במהלך הריאיון והוסיף, "אי אפשר להתנתק מהתחושה שלא כל משפחות החטופים מיוצגות, יש משפחות שמדברות איתי ואומרות שלא נותנים להם לדבר, שלמעשה ממדרים אותן מאותו תא של קבל ההחלטות".
לאחר מכן עבר כהן להעביר את ביקורתו החריפה על רונן צור ואמר: "הוא סיפח את עצמו אליהן בצורה די מהירה, לדעתי כבר בימים הראשונים והוא ידע למה הוא עושה את זה. הוא מומחה בלנגן על הסנטימנט הישראלי, הוא מומחה בטיפול בענייני טרגדיות ומינופם לכדי תהליכים פוליטיים ומדיניים ואני קורא מכאן למשפחות החטופים להתנער מהאיש המסוכן הזה."
עוד המשיך כהן וביקר את צור: "בסוף הנושא הזה צריך להיות קונצנזוס ציבורי רחב, אסור שתהיה רתיעה בציבור בגלל שמי שמוביל את זה הוא אדם שהתבטא בצורה חריפה כנגד ממשלת ישראל, כנגד מדינת ישראל, אדם ששיחק עם האש, אדם שתחת כנפיו הגיע חטא הסרבנות האיום והנורא הזה. ובסוף חשוב שכולם ירגישו שווים ומיוצגים, האיש הזה לא יכול לייצג את הנושא הכל כך רגיש הזה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלמוג כהן חבילת צואה מהלכת. 0000000.
    ארמו 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא ומנהיגו.מפלגת הצואה היהודית.
    סגור