בארץ

החשוד בהצתת אוהל משפחות החטופים: בן 59 מאזור קריית גת

בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו של מי שנחשד בכך שהבעיר דליקה, ככל הנראה על רקע פוליטי, במאהל משפחות שבויי החמאס. במזל רב לא נפגע איש, ונגרם נזק קל בלבד. על פי החשד הגבר הצית את האש, התרחק מהמקום, עלה לרכבו ונמלט
מערכת ice |  1
צילום פלאש 90/ מרים אלסטר
לבקשת המשטרה, הוארך מעצרו של תושב הדרום החשוד בהצתת המאהל בקריית הממשלה בירושלים. לפני זמן קצר, נעתר בית משפט השלום בירושלים לבקשת המשטרה, והאריך את מעצרו של החשוד בהצתה, בן 59 תושב אזור קריית גת, לאחר שנעצר אמש (שישי) על ידי השוטרים במסגרת חקירת המקרה. 
החקירה החלה בליל יום חמישי האחרון, בעקבות הצתת אוהל משפחות הנרצחים והחטופים, הממוקם בסמוך למשרד האוצר בקריית הממשלה בירושלים. ממצאי חקירה ראשוניים של חוקרי תחנת מוריה במחוז ירושלים בסיוע חוקר דליקות של כבאות והצלה, העלו חשד כי השריפה במקום נגרמה כתוצאה מהצתה מכוונת ובעקבותיה נגרם נזק קל במקום, ללא נפגעים. 
בתוך כך, החלו חוקרי תחנת מוריה באיסוף ממצאים ובפעולות נוספות במטרה להתחקות אחר החשוד במעשה. אתמול הוצא נגד החשוד צו מעצר על ידי המשטרה בבימ"ש. בהמשך אותר החשוד ונעצר לחקירה במשטרה. 
על פי החשד, הגיע החשוד תושב הדרום אל אזור המאהל כשבאמתחתו תיק גב ומצית, שבאמצעותה על פי החשד גרם לבעירה במקום. לאחר שהסתובב בסמוך למאהל הלוך ושוב, הצית את האש, התרחק מהמקום, עלה לרכבו ונמלט. בדיון בעניינו שהתקיים הערב, הורה בימ"ש השלום בירושלים על הארכת מעצרו של החשוד בשלושה ימים נוספים, עד ל-11 בדצמבר, במהלכם ישלח גם לבדיקה רפואית.  חקירת המשטרה נמשכת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמו החייל שרצח גיבור גם הוא ישוחרר (ל"ת)
    עדי 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור